باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و باران در ارتفاعات و پدیده مه و کولاک، سازمان هواشناسی به کوهنوردان توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) هشدار داد.
شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) هشدار داد.
روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز دوشنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ و روز‌های پیش رو هشدار داد.
سرهنگ کرمی در پایان با بیان اینکه ناپایداری هوا و بارش برف و باران به ویژه در جاده کرج – چالوس احتمال ریزش سنگ را افزایش داده است، گفت: مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند.
احتمال طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به‌ویژه گردنه‌ها کولاک برف و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی از جمله اثرات مخاطره آمیز این سامانه است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار جهت احتمال بالا آمدن سطح آب به علت بارش شدید برف و باران در ارتفاعات گفت: مردم استان تهران از توقف و اتراق کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: شاهد بارش برف قابل توجهی در استان تهران بودیم. همچنین هواشناسی درباره سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران هشدار‌های لازم را داده است.
بارش شدید برف در مناطق شمالی تهران، شهرآورد امیدها را تحت تاثیر خود قرار داده است.
آموزش و پرورش اعلام کرد: به دلیل بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر، خانواده‌های صبح زود وضعیت حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را بررسی کنند.
سازمان لیگ تصمیم گیری در خصوص انجام بازی دو‌ تیم استقلال و پیکان‌ را به ظهر امروز موکول کرد.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان تا سه روز آینده آرام و پایدار است اما در نیمه غربی اصفهان احتمال بارش پراکنده برف و باران وجود دارد.
این وضعیت جوی از اواخر وقت دوشنبه تا ظهر چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ بهمن‌ماه) مورد انتظار است.
در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.
مازیار غلامی مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با بیان اینکه طی امروز بارش برف و کولاک در تهران پیش‌بینی می‌شود، گفت: این پدیده جوی تا حدود ۲۴ ساعت استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کوهنوردان به دلیل پدیده مه و کولاک از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
احتمال بارش نیمه سنگین برف در نواحی شمالی تهران به خصوص نواحی شمالی مناطق ۱ تا ۵ تهران از نیمه شب شنبه تا عصر یکشنبه و اختلال در تردد خودرو‌ها قطعی است.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر براثر بارش برف و باران در ۱۲ استان خبر داد.
فدراسیون کوهنوردی نسبت به وقوع بهمن و کولاک با توجه به بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هشدار داد.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار است و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به فعالیت سامانه با بارش شدید باران در مناطق جنوبی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ و در مناطق سردسیر بارش برف هشدار داد.
سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال بارش برف بیش از ۴۰ سانتیمتر در ارتفاعات اعلام کرد: کوهنوردان از صعود بپرهیزند
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ