رسوایی در لیگ ایران؛ انصراف از سفر بخاطر بی‌پولی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسوایی مدیریتی و سرگیجه ۲ ژیمناست ایرانی در یونیورسیاد
یوسف موکوکو با قطع حمایت مالی از پدر و مادرش آنها را با نیم میلیون یورو بدهی آواره کرده است.
یوسف موکوکو با قطع حمایت مالی از پدر و مادرش آنها را با نیم میلیون یورو بدهی آواره کرده است.
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
بعد از اتهامات شدیدی که اخیرا به ساموئل اتوئو زده شده بود او که ریاست فدراسیون فوتبال کامرون را بر عهده دارد حالا با یک رسوایی بزرگ دیگر مواجه شده است.
حواشی ایجاد شده پیرامون میسون گرینوود، ستاره جنجالی منچستریونایتد، درآمدی را هم برایش به همراه داشته است.
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
فلیکس زوایر، داور بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا، داور چندان خوشنامی در فوتبال آلمان نیست.
فلیکس زوایر، داور بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا، داور چندان خوشنامی در فوتبال آلمان نیست.
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت.
«استیون ای. شوارتز»، وکیل طرف شاکی در این پرونده اذعان کرده که از چت‌بات شرکت OpenAI برای تحقیقات خود استفاده کرده است. او می‌گوید ChatGPT در پاسخ به این سؤال که آیا این پرونده‌ها واقعی هستند یا خیر، پاسخ مثبت داده، اما از ارائه منبع طفره رفته و صرفاً مدعی شده است که این پرونده‌ها در پایگاه Westlaw و LexisNexis در دسترس هستند.
روزنامه واشنگتن پست فاش کرد که اواخر ماه گذشته یک فرد ناشناس به راحتی با عبور از لایه محافظتی وارد منزل مشاور امنیت ملی آمریکا شده است.
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام دولتی واشنگتن فاش ساختند که یکی از سامانه‌های پاتریوت اهدایی واشنگتن به ارتش اوکراین در حمله موشکی روسیه تخریب شده است.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.
انگار دردسرهای دروازه بانی صربستانی سویا در رقابت‌های لیگ اروپا تمامی ندارد.
جنجال داوری نه تنها در فوتبال ایران بلکه در قلب اروپا و جایی که بهترین داوران فوتبال جهان در آن قاره حضور دارند نیز وجود دارد. حتی اگر آن داور دنی مک‌کلی هلندی، یکی از سه داور برتر اروپا باشد.
ماتیاس سامر، ستاره سابق آلمان، معتقد است که پنالتی اعلام شده به سود چلسی و تکرار آن رسوایی کامل برای لیگ قهرمانان است.
عادل خمیس، بازیکن سابق تیم ملی قطر و باشگاه الغرافه می‌گوید شکست سنگین الدحیل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک رسوایی بزرگ و خطرناک است.
بعد از رسوایی گل برنتفورد به آرسنال، لی میسون، داور VAR آن بازی، از بازی های این هفته لیگ برتر کنار گذاشته شد.
رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس از برگزاری جلسه اضطراری بعد از رسوایی اخیر خبر داد.
یکی از داوران سابق لیگ برتر به هاوارد وب، رئیس کمیته داوران این لیگ، پیشنهاد کرد بعد از رسوایی گل برنتفورد به آرسنال رئیس بخش VAR در کمیته داوران انگلیس را اخراج کند.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
درگیری و تنش در دیدار دو تیم راسینگ و بوکا جونیورز، مراسم قهرمانی جام قهرمانان لیگ آرژانتین را تحت الشعاع قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ