دبیر دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس گفت: در دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ فناوریهای آینده مورد بررسی قرار می گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشهر- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری حمایت از فناوری های آینده ساز و نوبنیان و دانش بنیان را از مهمترین برنامه های این معاونت بیان کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برنامه های این معاونت را برای ایجاد ۱۰ ابرشرکت طی سه سال آینده تشریح کرد.
نخستین همایش آینده‌پژوهی در علوم و فناوری‌های زیستی، در سالروز تأسیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی برگزار می شود.
در حالی که شرکت‌های مختلف برای توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما تهدیدهای این حوزه نیز مورد توجه قرار دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
بانک آینده حامی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین در عرصه‌های پزشکی، سلامت و درمان
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
فرمانده کل ارتش گفت: با فناوری‌های جدید مورد نیاز جنگ‌های امروز و با پیش بینی‌هایی که برای جنگ‌های احتمالی آینده شده، تسلیحات و تجهیزات مناسب در ارتش آماده شده است.
همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، رویداد نکستیشن (ایستگاه آینده) با موضوع دگرگونی زندگی مردم متاثر از فناوری‌های جدید برگزار می‌شود.
بانک آینده در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در محصولات بانک، به‌منظور افزایش رضایت مشتریان و نوآوری در محصولات خود با هدف افزایش جذابیت کارت‌های هدیه و تولید کارت‌های هدیه اختصاصی برای مشتریان، «کارت هدیه با امکان واقعیت افزوده» را به سبد محصولات بانک افزود.
دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز میانگین مصرف دیتای شبکه های سیار در جهان به ازای هر فرد حدود ۲۰ گیگ در ماه است و در سه سال آینده این مقدار به ۳۵ گیگ در هر ماه خواهد رسید.
فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل های مختلف کسب‌ وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.
نخستین رویداد ملی "مدارس آینده" با محوریت نقش فناوری‌های نوین درفضاهای آموزشی ، پرورشی و ورزشی کشور به همت بنیاد برکت برگزار شد.
با هدف توجه به فناوری های دانش بنیان در ساخت مدارس و محیط های یادگیری؛ نخستین رویداد ملی مدارس آینده فردا برگزار می شود.
دبیر ستاد توسعه فناوریهای سلول بنیادی معاونت علمی گفت: آینده پزشکی به سمت ژن درمانی و ویرایش ژن می رود و قرار است تعداد شرکتهای فعال در این عرصه افزایش یابد.
معاون فناوری وزیر علوم گفت: عدم توجه به مالکیت فکری از عمده ترین مشکلات حوزه فناوری است که اگر در این بخش به صورت ویژه وارد نشویم در سال های آینده در حوزه دانش بنیان هم به مشکل برمی‌خوریم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته حمایتی از کسب و کارهای مجازی از جمله معافیت های مالیاتی و غیره آماده شده که در هفته آینده اعلام خواهد شد.
به تازگی فناوری نانو در ۱۰۰ محصول جدید در حوزه های مختلف از صنایع بهداشتی و دارویی تا انرژی رسوخ کرده که زخمپوش‌ها و بنداورنده‌های خونریزی نمونه‌هایی از این دست به شمار می آیند.
به گفته یک منبع آگاه پیش بینی می شود آمریکا در روزهای آینده اقدامات جدیدی را برای محدودسازی دسترسی شرکت های چینی به فناوری های پیشرفته رایانشی اعلام کند.
رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف هم افزایی توانمندی های سایپا و شرکت های دانش بنیان و به منظور بهره برداری از دانش و تخصص شرکت های فعال در حوزه نیازهای فناورانه صنعت خودرو، با مشارکت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: چهار خدمت پرکاربرد بانک مرکزی پس از بازبینی و طی مراحل نهایی، ظرف چند روز آینده از طریق پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک ارائه می‌شود.
کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد در اوایل سال آینده میلادی درباره آنکه آیا شرکت های فناوری بزرگ باید بخشی از هزینه های شبکه  مخابراتی اروپا را تقبل کنند، رایزنی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ