با جدایی جرارد پیکه، در نهایت ژاوی شخصا تصمیم گرفت مارک آندره تراشتگن را به عنوان کاپیتان چهارم بارسا انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، با انتقاد از سخت‌گیری داور، به کارت زردی که مقابل کادیز گرفت اعتراض کرد.
مارک آندره تراشتگن، کاپیتان بارسلونا، می‌گوید پیروزی برابر رئال مادرید حس خوبی برای آنها داشته است.
مارک آندره تراشتگن در دو بازی اخیر آلمان برابر لهستان و کلمبیا یک موضوع را برای همه روشن کرد: او شماره یک مانشافت را به مانوئل نویر نخواهد داد.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، بازیکن فصل لالیگا شد.
مارک آندره تراشتگن در صورت کلین‌شیت برابر سلتا می‌تواند به رکورد تاریخی 27 کلین‌شیت در تاریخ لالیگا و لیگ‌های معتبر اروپایی برسد.
تعویض مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، در جریان بازی برابر رئال وایادولید به او در کسب جایزه زامورا کمک کرد.
مارک آندره تراشتگن اگر در دو بازی از 9 بازی باقیمانده بارسا در لالیگا دروازه‌اش را بسته نگه دارد، موفق به ثبت یک رکورد تاریخی خواهد شد.
مارک آندره تراشتگن از اینکه در غیاب مانوئل نویر به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان رسیده، خوشحال است و گفت که باید ثابت کند لایق پوشیدن این پیراهن است.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، شب گذشته بار دیگر دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا رکوردی باورنکردنی را ثبت کند.
مارک آندره تراشتگن برای ادای احترام به گلر سابق بیلبائو، امروز از پیراهن مشکی در بازی برابر والنسیا استفاده خواهد کرد.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، امشب بازی سختی را برابر رئال مادرید در پیش خواهد داشت.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید هدفش این است که جای مانوئل نویر را در دروازه تیم ملی آلمان بگیرد.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، مدعی شده که تمام تلاشش را به کار گرفته تا فرانکی دی‌یونگ از این باشگاه جدا نشود.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی، این روزها به ستاره بارسلونا در دروازه این تیم تبدیل شده است.
گلر آلمانی بارسلونا از حالا بی‌تاب فینال سوپرجام و رویارویی برابر رئال مادرید و البته کسب پیروزی در این بازی حساس است.
مارک آندره تراشتگن تا به اینجای فصل بهترین آمار را میان گلرهای لالیگا دارد و امشب در متروپولیتانو، ورزشگاه بهترین گلر یک دهه اخیر لالیگا، کار سختی پیش رو خواهد داشت.
مارک آندره تراشتگن هدفش رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی است ولی گفت که مانوئل نویر تا به اینجا مستحق حضور در ترکیب ثابت بوده است.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، که به دلیل ناراحتی گوارشی با تیم ملی کشورش به قطر سفر نکرده بود امروز با پروازی مستقیم خود را به این کشور رساند.
مارک آندره تراشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.
مارک آندره تراشتگن در لالیگا چهار با با بارسلونا در برنابئو مقابل رئال برنده شده و امروز در شرایطی به ال‌کلاسیکو رسیده که 624 دقیقه گلی دریافت نکرده است.
مارک آندره تراشتگن امشب در بازی برابر مایورکا رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به 554 دقیقه رساند. او در پایان بازی گفت که پیروزی تیم مهمتر از این رکورد بود.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا و تیم ملی آلمان، معتقد است که شب گذشته می توانستند انگلیس را در ومبلی شکست دهند. او از مصدومیت شدید رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، هم ابراز تاسف کرد.
مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.
مارک آندره تراشتگن معتقد است که بارسلونا با ژاوی به اصل خود برگشته و حالا همانطوری بازی می کند که هواداران دوست دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ