رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مدعی شد که محاسبات روسیه در اوکراین غلط از آب درآمده و این کشور دچار شکست شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
در این ویدئو رنان اوزتورک و مارک سینوت با نشنال جئوگرافیک به نپال سفر کرده اند تا آخرین و خطرناک ترین برداشت سنتی عسل در سال توسط مردم محلی را تجربه کنند.
مک‌لارن از رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی MC۳ فورج شده با قفل‌های مرکزی ساخته شده ووسن، برای این ابرخودرو استفاده می‌کند.فنرهای نوویتک، ۷۶۵LT را تقریباً ۲۰ میلی متر پایین می‌آورند و شاسی را به چرخ‌های جدید نزدیک می‌کنند.
محمد محبی انگیزه زیادی دارد تا بعد از مدتی طولانی بار دیگر برای تیم ملی فوتبال گلزنی کند.
لئون گورتزکا، هافبک تیم ملی آلمان، به خاطره‌ای جالب از مارک آندره تراشتگن اشاره در مورد قهرمانی بایرن مونیخ نقل کرد.
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت بایدن توصیه آستین برای انتخاب براون را پذیرفته است، زیرا آستین معتقد است " براون چالش های راهبردی آمریکا در سراسر جهان را درک می کند."
رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: برای جلوگیری از ائتلاف نظامی مسکو- پکن تلاش می‌کنیم.
مشاور امنیت ملی عراق روز دوشنبه میزبان مارک برایسون ریچاردسون، سفیر انگلیس در بغداد بود و در جریان این دیدار تحولات منطقه و جهان مورد رایزنی قرار گرفت.
مارک آندره تراشتگن از اینکه در غیاب مانوئل نویر به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان رسیده، خوشحال است و گفت که باید ثابت کند لایق پوشیدن این پیراهن است.
دمشق سفر غیرقانونی رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا به شمال شرق سوریه را محکوم و تاکید کرد که این اقدام نقض آشکار حاکمیت و یکپارچکی این کشور است.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید هدفش این است که جای مانوئل نویر را در دروازه تیم ملی آلمان بگیرد.
مارک آندره تراشتگن هدفش رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی است ولی گفت که مانوئل نویر تا به اینجا مستحق حضور در ترکیب ثابت بوده است.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهاراتی که از طرف «روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک بعد از حذف از جام جهانی مطرح می‌شود واکنش تندی نشان داد.
مارک کوزیکه، مدیر برنامه یورگن کلوپ، شایعات مربوط به حضور او در تیم ملی آلمان را رد کرد.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، که به دلیل ناراحتی گوارشی با تیم ملی کشورش به قطر سفر نکرده بود امروز با پروازی مستقیم خود را به این کشور رساند.
ملی پوش اسنوکر ایران در خصوص پیروزی بزرگ خود مقابل مرد شماره 2 اسنوکر جهان گفت: مارک سلبی حریف آسانی نبود.
رسانه های ویتنامی نوشته اند که دراگان اسکوچیچ و مارک ویلموتس گزینه های هدایت تیم ملی این کشور به شمار می روند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا و تیم ملی آلمان، معتقد است که شب گذشته می توانستند انگلیس را در ومبلی شکست دهند. او از مصدومیت شدید رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، هم ابراز تاسف کرد.
مارک لبدوف، سرمربی استرالیایی از هدایت تیم ملی والیبال اسلوونی برکنار شد.
امضای قرارداد با مارک ویلموتس و عدم حسابرسی دقیق مالی در دوران ریاست مهدی تاج باعث فشار حداکثری روی او شده است
دیوان داوری ورزش حکم پرونده دستیار اول مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ