خالقی با تأکید بر اهمیت پرهیز وزیر جدید از بنگاهداری وزرات صمت، افزود: اصرار به ادامه سیاست غلط بنگاهداری وزارتخانه صمت توسط وزرای قبل ریشه بسیاری از مشکلات در حوزه صنعت و تجارت بوده است، وزیر جدید باید با درس از گذشته، این سیاست غلط را کنار بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت، مدیرعامل سابق گروه ریلی شرکت مپنا را به عنوان رئیس ایدرو منصوب کرد.
علی آبادی در ادامه با اشاره به موضوع خودرو و طرح جامعی که به زودی در این خصوص ارائه خواهد کرد، گفت: ما می‌توانیم به زودی این مشکل را با توجه به راهکار‌های عالمانه و هوشمندانه در تعامل با دنیا برطرف کرد. واردات هوشمند و به موقع می‌تواند بازار را تنظیم کند.
پس از استیضاح سید رضا فاطمی امین، در خرداد ماه 1401، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، علی آبادی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس معرفی کرد.
با استیضاح فاطمی امین بازار گمانه زنی‌ها درباره شغل جدید وزیر سابق صمت، داغ شده است. روزنامه شرق در خبری تایید نشده به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: «احتمالا فاطمی‌امین معاون اجرایی رییس جمهور خواهد شد»
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
وزیر صمت گفت: سامانه شفافیت فروشگاهی تکمیل‌کننده سامانه جامع تجارت است که انتهای زنجیره تولید را شفاف می‌کند.
اظهارات وزیر صمت در خصوص عرضه ساندروی ایرانی و ۸ خودروی جدید در سال ۱۴۰۲ را مشاهده می کنید.
فاطمی امین در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های داخلی را آغاز خواهیم کرد. این ثبت نام نیز مثل مرحله اول به شکل نوبت دهی خواهد بود و همه متقاضیان طبق نوبت دهی خودرو دریافت می‌کنند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سمنان- طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یادگار احمدی به عنوان رئیس سازمان صمت استان سمنان منصوب و جایگزین تشنه دل شد.
سمنان- طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یادگار احمدی به عنوان رئیس سازمان صمت استان سمنان منصوب و جایگزین تشنه دل شد.
معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای امسال تاکنون از ۱۴۰۰ واحد تولیدی جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی بهره برداری شده است.
وزیر صمت گفت: معمولا سه سال طول می‌کشید تا نتایج شناسایی پهنه‌های بزرگ ذخایر معدنی مشخص شود اما این بار کمتر از یک سال نتایج، نهایی شد.
صحبت‌های فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از روند تولید خودرو و بازار این محصول در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.
در شرایطی که روز گذشته وزیر صمت بر قطعی بودن موضوع واردات خودرو تاکید داشت، امروز نامه‌ای به امضای رئیس مجلس خطاب به رئیس جمهور مبنی بر ایرادات قانونی به مصوبه دولت درباره واردت خودرو رسانه‌ای شد. در این باره، سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی توضیحاتی ارائه کرد.
معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: به زودی فهرست جدید کالاهای دارای ممنوعیت واردات اعلام می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
وزیر صمت با بیان اینکه راهکاری جلوگیری از قطعی برق، تولید برق است، گفت: هم اکنون در وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه را شروع کردیم که نمونه آن در استان سمنان است.
معاون وزیر صمت با اشاره به رونمایی از ۷ پلتفرم جدید در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، گفت: از تیرماه امسال تا تیرماه ۱۴۰۳ طراحی محصولات جدید و خاص در دستور کار خواهد بود.
کرمان - معاون وزیر صمت از احداث ۵ شهرک جدید انرژی خورشیدی در کرمان خبر داد.
وزیر صمت با بیان اینکه هم اکنون تولید خودرو کمتر از ظرفیت است، گفت: ما خودروی اقتصادی و محصول جدیدی نداریم که متناسب با تقاضا و قدرت خرید عموم مردم باشد.
بازار امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در یک ساعت ابتدایی چندان به مانند روز‌های گذشته چنگی به دل نمی‌زند و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد رشد داشته است و شاخص کل هموزن نیز ۰.۱ درصد کاهش را تجربه کرده است. در این بازار، اما گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر توانسته است عملکرد خوبی را داشته باشد و نظر حقیقی‌ها را به خود جلب کند. این نماد غذایی را بخریم؟
رابطه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در سال جدید وارد فاز تازه‌ای شده، به طوری که این روز‌ها درخواست استیضاح ۴ وزیر در هیات رییسه دریافت و استیضاح وزیر صمت هم پس از کش و قوس‌های فراوان هفته گذشته اعلام وصول شد. بر اساس قانون هیات رییسه مجلس درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت را که ۳۴ امضا داشت به کمیسیون تخصصی صنایع و معادن ارجاع داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ