سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اثرگذاری کانال‌های تلگرامی اعلام نرخ فردایی دلار اظهار داشت: افراد غیر ایرانی و خارجی در پشت پرده این کانال‌ها قرار دارند و این موضوع هم در شرایط امروز بازار ارز کشورمان موثر بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کلیات و ماده یک طرح دیپلماسی اقتصادی در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره نظام فعلی مالیات ستانی در کشور گفت: سود سپرده اشخاص حقیقی در بانک‌ها هم مشمول مالیات می‌شود.
سخنگوی کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس گزارش کمیسیون‌های متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت را قرائت و از موافقت با این برنامه‌ها خبر دادند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در بررسی و تصویب برنامه هفتم توسعه به مسائل مهم کشور و منابع دولت توجه شود.
ماجرای سخت‌گیری یک بانک از طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی برای گرفتن یک دسته چک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هیئت رئیسه مجلس باید هر چه زودتر طرح تحقیق و تفحص از راه آهن را در دستور کار قرار دهد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون فردا درباره اقدامات وزارت اقتصاد برای تحقق شعار سال، جلسه مشترکی با وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه خواهد داشت.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسته پیشنهادی مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی مفصلی در صحن علنی مجلس قرائت و به صورت عمومی ارائه و منتشر شد.
رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ارائه لایحه بودجه از سوی دولت گفت: با مشخص شدن اعضای کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه از هفته آینده آغاز می شود.
گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد ارزیابی سیاستها و اقدامات ارزی دولت در صحن علنی توسط مهدی طغیانی سخنگوی این کمیسیون قرائت شد.
رشت- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر لزوم تقویت و بازنگری در تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلاتی همانند ارز و گرانی گفت: برخی از وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تهیه گزارشی در کمیسیون اقتصادی در مورد عملکرد بانکها در حوزه پرداخت تسهیلات به بخش تولید و قرائت آن در صحن مجلس خبر داد.
به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۲، برنامه هفتم توسعه و همچنین ضرورت بیش از پیش توجه به دلایل و راه‌های ناکارآمدی اقتصادی کشور که باید مورد توجه قرار بگیرند از اهم مباحث مطرح شده در نشست مشترک مجلس و دولت است.
گمانه‌زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد، یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
گمانه زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: واردات خودرو‌های خارجی باید به اجرا برسد تا بتوانیم انحصار را بشکنیم و ذره‌ای به فکر ملت ایران باشیم که مجبور هستند پول بنز را پرداخت کنند، اما تیبا سوار شوند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کار، گفت: در این جلسه نمایندگان بر ضرورت شفافیت در اداره بخش‌های مختلف اقتصادی و مردمی این وزارتخانه تاکید کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نایب رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق اندونزی، گفت:ایران و اندونزی مشترکات زیادی دارند که باید از این فرصت در جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی بهره‌مند شوند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً صحن علنی مجلس هفته آینده برای بررسی طرح بانکداری اسلامی در دو نوبت برگزار شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون های انرژی و امنیت مجلس گزارش دولت از مذاکرات را با شاخص لغو تحریم ها و انتفاع اقتصادی مردم ارزیابی خواهد کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر اقدامات داخلی به درستی به اجرا برسد می‌توان اثر تحریم‌ها را کاهش داد و امروز هم با اجرای برخی از اقدامات توانسته‌ایم اثر تحریم‌ها را کاهش دهیم.
شاید بتوان مهم‌ترین دخالت در حوزه تصمیمات کلان اقتصادی در بخش کشاورزی را طی ۱۰ سال اخیر سیاست ارز ترجیحی یا دلار ۴۲۰۰ تومانی دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ