پیش از آغاز سال جدید خورشیدی، قلعه‌نویی از گل‌گهر جدا شد و روی نیمکت تیم ملی نشست. پرسش اینجاست که آیا عملکرد امیر در این بازه زمانی طولانی، قابل‌قبول بوده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد که این مهلت شامل بهره مندی از معافیت های مالیاتی نیز می شود.
پیروزی با ارزش ذوبی ها در انزلی به مدد یک تیم پرنفس و جوان حاصل شد.
مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شاید باورتان نشود ولی برای مسابقات زیر 21 سال جهان ۳۷۵ جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و این قهرمانی حاصل کار تمام اعضای فدراسیون والیبال و تیم جوانان بود.
در این مطلب می‌توانید سه عکس از فروشندگان دوره گرد در حال فروختن قند، انار و بستنی در ۱۱۵ سال قبل را مشاهده کنید.
اهواز- مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: سال گذشته ۳۹ میلیون قطعه مرغ در استان کشتار که حاصل آن ۶۸ هزار تن گوشت سالم و شرعی به بازار عرضه شد.
مجری خط ۶ متروی تهران گفت: در حال حاضر تمام این ایستگاه‌ها بالای ۹۰ درصد پیشرفت ساختمانی دارند. ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار اواخر مرداد و یا اوایل شهریورماه سال جاری به شرط وجود نقدینگی بهره‌برداری و آماده استفاده مسافران می‌شوند.
شاهمیرزایی با اشاره اینکه سال گذشته ۲۷ میلیون تن محصول پتروشیمی ایران به نقاط هدف صادر شد،گفت: درآمد ارزی صنعت پتروشیمی از محل صادرات محصولات ۱۶ میلیارد دلار برآورد می شود.
بانک ملی در ماه‌های پایانی سال ، حاصل مدیریت کارآمد خود بر منابع و مصارف را برداشت کرد.
وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ گفت: سال جدید را در شرایطی شروع می‌کنیم که موفقیت‌هایی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است و این موفقیت‌ها بیش از آنچه تاکنون اطلاع‌رسانی شده است رقم خواهد خورد. هدف اصلی از برگزاری برنامه امروز با حضور سفرای خارجی، معرفی هرچه بیشتر آداب و فرهنگ ملی سرزمین عزیزمان ایران بود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که درآمد حاصل از حقوق ورودی خودرو در سال آینده ۳ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: منابع حاصل از فروش اموال دولتی از ۲۶ همت در لایحه بودجه سال جاری به ۱۰۷ همت در لایحه بودجه سال آینده رسیده است.
مطابق با گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تا دی ماه سال جاری حدود ۶۴ درصد از منابع درآمدی پیش‌بینی شده از محل فروش نفت و فرآورده های نفتی محقق شده است.
مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ تمدید شد؛ البته این مهلت شامل استفاده از معافیت‌های مالیاتی برای درآمدهای حاصل از صادرات نخواهد بود.
تایباد ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: اینکه سلیمانی باقی ماند به این دلیل بود که برای خداوند کار کرد، اگر کار او با اخلاص برای خداوند نبود، امروز بعد سه سال کشور نامش را فریاد نمی‌زد.
مرگ و ویرانی حاصل از بیماری کرونا هم‌چنان ادامه دارد. روشن‌ترین و واضح‌ترین نمونه در این میان کشور چین است؛ یکی از آخرین کشور‌هایی که اقدامات کنترل و محدودسازی همه‌گیری را کاهش داد- و این در حالی است که کرونای نوع اومیکرون در چین به سرعت در حال گسترش است و صحنه‌هایی که در بیمارستان‌های این کشور دیده می‌شوند، یادآور ویرانی‌هایی است که اومیکرون حوالی یک سال پیش در هنگ‌کنگ ایجاد کرده بود.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
لوکاس واسکز هم پاسخ ادعای ژاوی و لیونل مسی را داد و گفت که قهرمان شدن در چمپیونزلیگ، حاصل شانس و اتفاق نیست.
خزانه‌داری با اعلام اینکه در سال جاری ۸۷ هزار و ۱۰ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق سال‌های گذشته در سال جاری پرداخت شده، از فروش ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان اوراق در هفته جاری خبر داد.
«میرزا آقاخان نوری» صدراعظم ناصرالدین شاه که از منصب «لشکرنویسی» تا صدراتش، طولی نکشید و در همه حال به فکر اندوختن مال و مِلک بود. یکی از این املاک، عمارتی مجلل در باغ نظامیه تهران (محدوده میدان بهارستان فعلی) بود که سال ساخت آن، حدود ۱۲۵۰ تا ۱۲۶۰ شمسی ثبت شده است.
خداداد عزیزی معتقد است کارلوس کی‌روش امتحان خود را در ایران پس داده و بازگشت او به نیمکت تیم ملی اشتباه است.
حسن روحانی: ترامپ مشکلات فراوانی ایجاد کرد. اما چه کسی به ترامپ چراغ سبز نشان داد؟ چه کسانی باعث شدند که ترامپ به خودش جرات بدهد و به این نتیجه برسد که اگر فشار حداکثری به ما وارد کند، در همان سال ۹۷ انقلاب ما سرنگون می‌شود.
از ۲۱ مصدوم طوفان بهبهان، سه نفر کودک زیر شش سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک مادر باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال بودند. دو نفر نیز در دو حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد که پیروزی به دست محور مقاومت از سوریه تا فلسطین، ایران، لبنان، یمن و عراق رقم می خورد.
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ