قوه قضائیه اعلام کرد که خبر خودکشی یک زندانی زن در ارومیه صحت ندارد و با تبدیل قرار بازداشت این زندانی، مقدمات آزادی وی نیز فراهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولادیمیر سدوف وزنه بردار قزاقستانی که به دلیل دوپینگ محروم شد، خودکشی کرد.
دادستان عمومی و انقلاب خمینی‌شهر اصفهان با اشاره به سابقه بیماری روحی و روانی قاتل گفت: در این حادثه پدر و مادر و ۲ خواهر قاتل به قتل رسیدند و سپس قاتل نیز خود را کُشت.
ساعت ۱۵روز دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و برای نجات دوستش درخواست کمک کرد. وی می‌گفت که دوستش که از قهرمانان معروف شطرنج است، با وی تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد و بعد تلفن را قطع کرده و دیگر به تماس‌هایش پاسخ نداده است.
اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان با رد شائبه قتل زهرا برناکی قهرمان پاراالمپیک ایران، گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که وی خودکشی کرده است.
خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر
یک استاد دانشگاه تهران می‌گوید: «جوانان ما در سیاست گذاری فرهنگی نادیده گرفته می‌شوند. تا زمانی که جوانان طرفدار بی تی اس به خیابان‌ها نیامده‌اند، مسئولان نگران نمی‌شوند.»
"دایره مرگ" یک پدیده طبیعی عجیب است که در آن کلونی مورچه ها اساساً با دنبال کردن یکدیگر در یک دایره بی پایان خودکشی می‌کنند.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که اختلاف این دختر نوجوان با نامادری خود سبب شده بود که مقابل چشمان برادر ۴ ساله‌اش خود را با روسری حلق‌آویز کرده و به کام مرگ فرو برود.
بررسی سوابق گفتگو‌های مکتوب «پی‌یر» با این چت ربات هوش مصنوعی نشان می‌دهد که «الیزا» نگرانی‌های او را تایید و تقویت می‌کرد؛ کاری که باعث تشدید سطح اضطراب در او می‌شد و درنهایت به افکاری درباره خودکشی سوق داده شد. منبع: یورونیوز
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
۱۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان لوازم داخل خودرو / توضیح دادستان ایلام درباره خودکشی یک زندانی/ شب چله ترسناک!/ واژگونی/ اتوبوس راهیان نور با 21 مصدوم/ اعترافات وحشتناک زوج بی رحم در جلسه دادگاه/ آزادی 4 زندانی در آستانه سال نو
توضیح دادستان ایلام درباره خودکشی یک زندانی
یک زن روز یکشنبه و دقایقی پیش در ایستگاه گلشهر متروی کرج اقدام به خودکشی کرد.
پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت/ شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان/ سرگذشت یک آدمکش!/ مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند/ راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده/ زن جوان شوهر زندانی اش را بخشید/ دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!/ افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بنیامین کوهکن ۱۷ ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد و شایعه خودکشی وی صحت ندارد.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
زن ۳۰ ساله گفت: نیلوفر هم با شنیدن این جمله به داخل اتاق رفته و در همان حال خشم و عصبانیت دست به خودکشی زده بود که در بیمارستان جان سپرد. اکنون فرشید در حالی مرا ترک کرده است که برادرم به جرم اخاذی و انتشار عکس‌های خصوصی در زندان به سر می‌برد و فرزندان نیلوفر هم مرا قاتل مادرشان می‌دانند. حالا هم عذاب وجدان دارم که چرا آشیانه یک زن دیگر را نابود کردم و..
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای دوستی که هوو شد!/ اخاذی از صاحبکار با تهدید اینستاگرامی/ صدور کیفرخواست متهم پرونده قتل ۱۰ نفر در رفسنجان/ خودکشی ساختگی برای اثبات عشق/ ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال/ خانواده مقتول قاتل پسرشان را بخشیدند/ درگیری مرگبار فرزندان طلاق!/ نجات دختر زندانی با کمک نیکوکاران
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، گفت: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، ادعاهای برخی از رسانه‌های معاند مبنی بر خودکشی یک زندانی زن در زندان ارومیه را تکذیب کرد.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این صرافی کاهش یافت، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا یکشنبه، زمان پرداخت سود نقدی شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست،  بازار بیش از این قصد اصلاح ندارد + فیلم، تحلیل شبندر امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، تحلیل فملی امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، نقشه بورس امروز چگونه بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ