نخستین تورنمنت بزرگ بین‌المللی که تیم ملی فوتبال ایران در آن شرکت کرده است، مسابقات المپیک 1964 توکیو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
رضا درویش درباره لغو هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در این زمینه تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. وقتی همه بازی‌ها را لغو می‌کنند، ما که نمی‌توانیم بگوییم می‌خواهیم بازی کنیم.
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، به کادر فنی تیم ملی این کشور هشدار داد که زمان آزمون و خطا تمام شده است.
مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر که منجر به دوری او از کادرفنی تیم ملی شد و هک شدن صفحه اجتماعی‌اش گفت: شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.
استقلال در شرایطی موفق به شکست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تک گل سعید مهری شد، که موقعیت‌های زیادی را از دست داد.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
رئیس فیفا امروز تاکید کرد که قصد دارد با وضع قوانین جدید، از تلف شدن بیش از اندازه زمان در بازی های فوتبال جلوگیری کند.
رئیس فیفا امروز تاکید کرد که قصد دارد با وضع قوانین جدید، از تلف شدن بیش از اندازه زمان در بازی های فوتبال جلوگیری کند.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد در یک رسم بد همه خواهان برکناری سرمربی می شوند اما به او زمان نمی‌دهند.
طولانی‌ترین زمان محاسبه شده برای وقت‌های اضافه در تاریخ مسابقات باشگاهی فوتبال دنیا، به دیداری در لیگ فلسطین برمی‌گردد که داور در آن 42 وقت اضافه اعلام کرد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: وقتی یک داور مثل مانع جلوی شما می ایستد هر تاکتیکی هم در زمین پیاده کنید ثمری برای شما به همراه نخواهد داشت.
در دقیقه ۸۳ تقابل فولاد و پرسپولیس، صحنه‌ای مشکوک در محوطه جریمه میزبان رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی رخ نداد.
تیم‌های واراژدین و لوکوموتیو در لیگ کرواسی در شرایطی به تساوی دست یافتند که پیش از بازی بارش برف دردسری جدی ایجاد کرده بود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با همکاری هیات رییسه جریمه مربوط به تاخیر تیم‌ها در ورود به زمین را افزایش می‌دهد.
یکی از تفاوت‌های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می‌شود و در برخی از بازی‌ها این عدد دو رقمی بوده است.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار شد. در این جلسه تمرینی کارلوس کی روش حضور نداشت و راجر دسا و سایر دستیاران او تمرین ریکاوری در زمین چمن را زیر نظر داشتند. کی روش در محل هتل اقامت تیم ملی حضور داشت تا عملکرد بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند را زیر نظر بگیرد.
یکی از هواداران فوتبال ایران در قطر وقتی با حیرت در اواخر بازی به زمین خیره شده بود توسط عکاس ورزش سه شکار شد.
ویکتور لیندلوف معتقد است کاسمیرو یک بازیکن اطمینان‌بخش در میدان است و کمک خواهد کرد تا یونایتد به روزهای خوبش برگردد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
نخستین تورنمنت بزرگ بین‌المللی که تیم ملی فوتبال ایران در آن شرکت کرده است، مسابقات المپیک 1964 توکیو است.
بیژن طاهری در کنار زمین اعتراض‌های شدیدی به عملکرد تیم داوری مسابقه با فولاد خوزستان داشت.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
ورود متفاوت یکی از تماشاگران به زمین در لیگ آرژانتین توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ