تیم ملی هاکی بانوان ایران که با شایستگی به فینال آسیا رسیده بود در این دیدار برابر تایلند شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم میکس کشورمان در فینال برابر چین قرار گرفت و با نتیجه ۱۶ بر ۲ شکست خورد و صاحب گردن‌آویز نقره شد.
حسین محمدآقایی با شکست در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره رسید.
محمدرضا شاکری و علیرضا رضایی کشتی‌گیران تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی به مدال طلا و نقره رسیدند.
هردو فینالیست ووشوی دانشجویان ایران نقره‌ای شدند
اصفهان- فشارها برای گرفتن مجوز اکتشاف و بهره برداری معدن نقره در نقطه بسیار حساس و امن پناهگاه حیات وحش عباس آباد، کابوسی برای محیط‌زیست اصفهان شده که برغم مخالفت‌های این سازمان ادامه دارد.
ستاره این روزهای پرده نقره‌ای سینما و یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه فینال جام حذفی خواهد بود.
مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، دیدار فینال را به کشور میزبان واگذار کرد و اولین مدال نقره خود در قاره کهن را برگردن آویخت.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، دیدار فینال را به کشور میزبان واگذار کرد و اولین مدال نقره خود در قاره کهن را برگردن آویخت.
تا زمانی که شی می‌تواند روی مکرون به عنوان بهترین متحد خود در برابر اروپای مستقل حساب باز نماید به سادگی می‌نشیند، آرام می‌گیرد و از تماشای نمایش لذت می‌برد
بالی در دیدار فینال حریف قرقیزستانی را ۷ بر ۴ شکست داد و به مدال طلا دست پیدا کرد؛مهمدی در رده بندی کشتی گیر هندی را ۵ بر یک شکست داد و به مدال برنز رسید.
سون بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شد اما شگفتی بزرگ، پیشی طارمی از ستاره‌های ژاپنی است که باوجود درخشش در جام جهانی، پایین‌تر مهاجم تیم‌ملی قرار گرفتند.
شب گذشته سینماها در حالی میزبان علاقه‌مندانی بودند که بر پرده نقره‌ای به تماشای قهرمانی دراماتیک آرژانتین نشستند که مجموع عایدی سینماها از اکران اجام‌جهانی به یک میلیارد تومان هم نرسید!
روکش نقره‌ای آیفون ۱۵ پرو در رندرهای مفهومی فاش‌شده از این محصول ما را یاد آیفون ۶ می‌اندازد که البته این موضوع نکته‌ی بدی نیست زیرا گوشی مذکور یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها میان کاربران سرتاسر جهان بود.
ملی پوش ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات جهانی توانست به نخستین مدال مجموع تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات دست پیدا کند. او طلای یک ضرب را هم به خود اختصاص داد.
پسر ۲۷ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم سردسته باند است می‌گوید وضع مالی‌ام خوب است و نیازی به پول ندارم، اما درباره انگیزه سرقت‌هایش گفت: آشپز یک هلدینگ بزرگ هستم و درآمدم هم خوب بود، چند ماه قبل یک نیروی جدید به هلدینگ‌مان آمد و مدام زیر گوشم می‌خواند که درآمد این کار خوب نیست و بیا سرقت کنیم. آنقدر گفت تا من وسوسه شدم. نمی‌دانم شاید هم به خاطر هیجان بود شاید هم طمع کردم.
دیدار دو تیم چوکا تالش و فجر سپاسی در انتها به جنجال کشیده شد.
گل زیبای مهدی مومنی برای ملوان را طالب ریکانی جواب داد. گلی که برای صنعت نفت فایده‌ای نداشت و آن‌ها بازنده بودند.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
در چارچوب رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان، محمدرضا گرایی مقابل حریف صربستانی خود شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.
تیم ملی والیبال زنان در فینال با نتیجه سه بر صفر بازی را به ترکیه میزبان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره را بر گردن آویخت.
در مسابقات پاراشنای بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه، شاهین ایزدیار به مدال نقره رسید.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام هجرت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد هجرت در روزهای آینده بورس است.
یک فعال مطبوعاتی گفت: اگر نخواهیم از فرصت کنونی برای احیای برجام استفاده درست کنیم مطمئنا فردا دیر خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ