تیم ملی هاکی روی یخ ایران که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، دیدار فینال را به کشور میزبان واگذار کرد و اولین مدال نقره خود در قاره کهن را برگردن آویخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر در رشته‌های استند آپ بدل برد، اسکی روی آب، جت اسکی و قایق‌های تندرو برگزار شد.
طبق مصوبه ستاد بازی های پاراآسیایی، کاروان ایران در ۱۶ رشته مردان و ۱۱ رشته زنان در این دوره بازی ها شرکت خواهد کرد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سامانه‌ای به منظور اتصال نخبگان به شرکت‌های دانش بنیان در معاونت علمی راه اندازی می‌شود که به صورت یک اپلیکیشن بر روی موبایل نیز نصب می‌شود.
رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه از ژیمناستیک به عنوان رشته‌ای پایه برای ورود به سایر رشته‌های ورزشی نام برد و گفت: کودکانی که ورزش خود را با این رشته شروع می‌کنند، از سطح آمادگی جسمانی بالاتری برخوردار هستند و حتی تاثیرات آن تا دوره‌های بعدی زندگی هم روی آن‌ها خواهد ماند.
اسپاگتیفیکیشن اصطلاح علمی برای اتفاقاتی است که برای فردی که به سمت سیاهچاله سقوط می‌کند اتفاق می‌افتد. سیاهچاله ستاره‌ای است که به طور کامل از بین رفته است. اگر ابتدا با پا‌های خود به سیاهچاله بیفتید، متوجه می‌شوید که کشش گرانشی روی پاهایتان بیشتر از سرتان است، زیرا پاهایتان به مرکز جرم سیاه‌چاله نزدیک‌تر است.
رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف گفته: فرش‌ها از کاخ سعدآباد به موزه فرش ایران در چهارراه فاطمی انتقال داده شدند؛ و اظهارنظر وزیر پیشین درباره بی ارزش بودن این فرش‌ها ریشه در ناکاربلدی و بی‌سوادی وی دارد.
خروج فرش‌های ساختمان «حافظیه» سعدآباد با اطلاعاتی متناقض و مبهم درحالی «تایید شده» که سرنوشت این فرش‌ها همچنان نامعلوم است.
مرتضی خاکسار، کارشناس حوزه میراث و گردشگری گفت: این فرش‌ها ثروت ملی ماست. مگر می‌شود این مجموعه به این بزرگی مجهز به دوربین نباشد؟ به نظرم یک جوک تاریخی است. شاید در تاریخ زبانزد شویم که نتوانستم در کلانشهر تهران در این نقطه استراتژیک از ۴۸ تخته فرش نگهداری کنیم. صحبت از یک ناخن‌گیر یا دکمه لباس نیست. صحبت از فرش‌های نفیس و باارزش است.
اگر این پروژه شکست بخورد، دانشمندان می‌توانند خیالشان راحت باشد که قوانین فیزیک نیازی به بازنگری ندارند. اما اگر موفقیت‌آمیز باشد، در‌های جدیدی را به روی فرصت‌های فوق العاده خوب باز خواهد کرد.
داروین نونیز با دو گلی که وارد دروازه منچستر یونایتد کرد، یکی از فرشته‌های کلوپ برای خلق این شب رویایی بود.
گلِ نیلوفرِ آبی‌رنگ نمادی از زندگی و نامیرایی در مصر باستان بود که از خواصِ مخدرِ آن برای ارتباط با دنیای معنوی استفاده می‌شد. این نوع مخدر می‌توانست روی ادراک، رفتار و وضعیتِ افراد اثر بگذارد. این مواد مخدر اغلب توسطِ فرقه‌های معنوی در سراسر جهان و در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند. برای مثال ماده مخدری با نامِ ayahuasca توسطِ مردمانِ بومی آمازون، شمن‌ها و برخی کلیسا‌های برزیلی مصرف می‌شود.
سیاست‌های خارجی چین برمبنای سه ملاحظه امنیتی است که شامل دفاع از مرزها ، تامین منابع کلیدی و دسترسی به بازار است.
خاتمی همچنین به مراسم جشن فرشته‌ها با حضور مقام معظم رهبری که «دنیایی از عاطفه بود» اشاره کرد و افزود: در این مراسم دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند به آقا اقتدا کردند و آقا آن‌ها را «دختران و نوگلان عزیز من» و «بچه‌های عزیزم» خطاب کردند که این کلمات دنیایی از عاطفه بود که به پدران و مادران و مربیان درس می‌دهد تا با فرزندان خود چنین تعامل کنند.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته‌ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
روایت جالب یک خبرنگار کوچک از جشن فرشته هایی که با حضور رهبر انقلاب برگزار شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دختران ۹ ساله به دیدار رهبر انقلاب رفتند تا «جشن فرشته‌ها» در سایه گرم پدرانه او را برگزار کنند؛ جشنی که حال و هوای تازه به حسینیه امام داد و فرشته‌هایی که با خودشان رنگ و لعاب آورده بودند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به درخشش زنان بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ ایران عزیز، خاطرنشان کردند: امروز زنان برجسته و مسئولیت‌پذیر ما در بخشهای علمی، عملی و جهادی که مایه افتخار کشور هستند، زیاد و بیش از گذشته هستند. شما نیز سعی کنید با درس و کتاب خواندن و کار و فکر کردن، در آینده جزو زنان بزرگ کشور عزیزتان شوید.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.
بر اساس مطالعاتی که بر روی میل مهاجرت در میان دانشجویان رشته‌های پزشکی انجام شد، ۸ عامل اصلی مهاجرت تحصیلکردگان در این رشته‌ها اعلام شد.
این اقدام طالبان تازه‌ترین فرمان این گروه شبه‌نظامی برای محدود کردن بیشتر زنان افغانستان است که از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان از تابستان سال گذشته تاکنون بسیاری از زنان و دختران نه تنها از حق تحصیل و کار محروم شده‌اند، بلکه بخش عمده‌ای از فرصت‌های دیگر حضور خود در اجتماع را نیز از دست داده‌اند.
لوکا مودریچ در سی و هفت سالگی مدال برنز جام جهانی قطر را به گردن آویخت ولی خود لوکا و دوست‌دارانش می‌دانند که این آخرین حضور این ستاره استثنایی در جام‌های جهانی خواهد بود.
گیرنده‌های درد در پا می‌توانند به‌طورخاص به آسیب فیزیکی مانند برخورد آن با اشیاء حساس باشند؛ زیرا پا چربی کمی دارد. چربی می‌تواند به کاهش ضربه کمک کند. علاوه‌براین، وقتی پای خود را به جسمی می‌کوبید، احتمالاً با نیروبی معادل دو تا سه برابر وزن بدنتان به این رشته‌های عصبی حساس ضربه می‌زنید و کل این نیرو روی سطح کوچکی متمرکز می‌شود.
برگ‌های بگونیا خالدار درشت و به رنگ سبز تیره هستند. نقاط نقره‌ای روی برگ‌ها و رنگ قرمز زیر برگ‌ها زیبایی خاصی به این گیاه بخشیده است. یکی دیگر از بخش‌های زیبای این گیاه، گل‌های صورتی آن است. به دلیل شباهت فرم برگ‌های این گیاه به بال، آن را بگونیای بال فرشته‌ای هم می‌نامند.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ