هردو فینالیست ووشوی دانشجویان ایران نقره‌ای شدند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
ظرف کمتر از ۲۴ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یکطرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یکطرفه غیرقانونی تعیین کرده است
پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان صدرنشین شراکتی لیگ برتر در هفته سیزدهم هستند ولی اگر تیم قلعه‌نویی بازی عقب افتاده در خانه آلومینیوم اراک را ببرد، هردو تیم تهرانی از صدر خواهند افتاد
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
پیشکسوت فوتبال که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد، درباره دربی پیش رو صحبت هایی را انجام داد.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مرتضوی دوست درجه یک من است، در دولت احمدی‌نژاد هردو استاندار بودیم، او را کامل می‌شناسم، اما این مسئولیت برای او سنگین است و نمی‌تواند از پس این کار برآید.
هفت بازیکن پرسپولیس و سپاهان سابقه بازی در هردو تیم را دارند.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های روز دوم را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابتهای امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد
دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان آغاز شده که هردو تیم به شدت به سه امتیاز این مسابقه احتیاج دارند.
کارشناس داوری فوتبال ایران هردو پنالتی اعلام شده از سوی داور برای تیم فولاد در بازی برابر تراکتور را صحیح دانست.
طلاق اغلب برای هردو طرف باعث گوشه گیری، کاهش اعتماد به نفس، قطع فعالیت های ورزشی و اجتماعی ، سرخوردگی و افسردگی ، کاهش انگیزه کار و نیروی خلاقیت و خودباوری می‌شود
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص
برگزاری آزمون مدارس سمپاد در ۲۶ و ۲۷ خردادماه
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: از این پس معاونت‌های پارلمانی طبق قانون تنها یک ماه برای پاسخگویی به مکاتبات کمیسیون اصل۹۰ فرصت دارند و بعد از آن موضوع عدم همکاری به قوه قضائیه ارجاع می‌شود.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ مرداد را بخوانید.
هنوز مشخص نیست باشگاه دولتی مس رفسنجان به چه دلیل دو بازیکن خارجی از فوتبال درجه دوی عمان را جذب کرده بود! آیا این بازیکنان در سطحی بالاتر از بازیکنان داخلی بودند؟
مدیران خوش اشتها دنبال هردو صندلی خبره کمیته المپیک!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ