سیدمحمد حسینی چهره درخشان تراکتور در دیدار با مس کرمان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
شاهرود- شکار خرگوش توسط دلبر در زیستکره توران شاهرود شکار دوربین ها شده است.
عظریانفر گفت: اکنون دو گانه‌ای در دیدگاه سیاسی و اعتقادی ما جریان دارد که دنیای حقوق و تکالیف دینی را یک سمت و حقوق انسانی و آزادی‌های حقیقی مردم هم سوی دیگر نگاه می کند. تصور من این است که امام (ره) این دو را از یکدیگر جدا نمی‌دید.
شاکی گفت: چندین بار با شوهرم تماس گرفتم، او، اما جوابگو نبود تا اینکه برایم پیام گذاشت و به خاطر اینکه قادر به گرفتن اقامت برایم نشده است، خواست حلالش کنم. با دیدن این پیام شوکه شدم و... برای چندمین بار شماره وی را گرفتم، اما پاسخی دریافت نکردم و اکنون با گذشت ۵ سال از این ماجرا به دادگاه آمده‌ام تا به صورت غیابی از همسرم جدا شوم.
در جدالی دیدنی، نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی میزبان هوادار تهران بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی ایران سه ستاره خود را به علت آسیب دیدگی و سرما خوردگی در جدال با روسیه نخواهد داشت.
در این ویدئوی ۴ دقیقه‌ای مشاهده می‌شود یک مار شاه کبرا با مار پیتون در یک برکه آب با هم درگیر می‌شوند.
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: یکی دو تا از بازیکن پیکان از نظر روانی آماده بازی نیستند و این جدای بحث آسیب دیدگی است.
کمک مربی امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان، می‌گوید فردا جدال جذاب و دیدنی با سپاهان خواهند داشت.
اولین مطلبی که شایسته بررسی است، مناسبات دین و قدرت است. گاهی اظهار نظر‌ها اینگونه است که دین نباید در خدمت قدرت باشد. دین نباید ابزار قدرت باشد، ولی عکس آن مانعی ندارد و قدرت می‌تواند در اختیار دین قرار بگید و قدرت ابزاری برای مقاصد دینی باشد
پرونده رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی پنجشنبه هفته جاری در خانه تکواندو بسته خواهد شد که سه تیم از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که چندی پیش از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند. هر دوی این توله یوزپلنگ ها ماده هستند.
کیهان نوشت: جدا از اینکه خیل عظیمی از پیشرفت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از نگاه این طیف پیشرفت محسوب نمی‌شود، تنها در طول ۳ ماه گذشته کشورمان شاهد رونمایی از دستاورد‌های شگفت‌انگیز متخصصان و دانشمندان ایرانی آن هم در شرایط تحریم بود که تحسین دنیا را برانگیخت و انکار یا درست ندیدن آن‌ها تنها از فرد یا افرادی برمی‌آید که یا قادر به درست دیدن نیستند یا اساسا به دلایلی که گفته شد نباید این دستاورد‌ها را ببینند.
برخلاف تصور در جدال کامران قاسمپور و کایل اسنایدر، خبری از زیرگیری های دیدنی ستاره ایرانی نبود.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت‌کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، از نمایش تیمش برابر تاتنهام به وجد آمده است.
امیری که در جدال دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن دچار آسیب دیدگی شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعد از مدت‌ها در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.
یزدانی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش برداشت و به دیدار فینال راه یافت.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جدال مس و استقلال دیدنی خواهد بود گفت: استقلال باید برای رسیدن به بالای جدول این دیدار را با برد به پایان برساند.
احتمالاً شما هم تاکنون داستان‌ها و افسانه‌های مختلفی درباره انسان‌های هم سان شنیده باشید و شاید هم تجربه دیدن افرادی بسیار شبیه به خودتان یا نزدیکانتان را داشته اید، اما جدای از این داستان‌ها اکنون یک دستاورد علمی تجزیه و تحلیل DNA نشان می‌دهد که چهره‌های بسیار مشابه احتمالاً DNA مشابه نیز دارند.
جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شورا‌ها گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است. در یک رویکرد کلی می‌توان گفت که ۹۰ درصد مواجهه با مقوله حجاب باید در قالب کار‌های فرهنگی، ایجابی و علمی انجام شود و ۱۰ درصد نیز در قالب رویکرد‌های سلبی. اما متاسفانه اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است، آن است که این فرآیند بر عکس شده است، یعنی تصویری که به افکار عمومی منعکس می‌شود، اغلب رفتار‌های سلبی در مواجهه با این پدیدار است.
خلاف‌گویی‌ها در میان نواصولگرایان عادت شده، یکی می‌گوید که گرفتن اینترنت خانگی در امریکا نیازمند گواهینامه است! دیگری میگه در برخی دانشگاه‌های جهان دختر و پسر را جدا کردند، دیدند میانگین نمرات ۵/۱ نمره بیشتر شده! ظاهرا نطفه نواصولگرایی با خلاف‌گویی و جعل و نفی حقیقت بسته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ