در این ویدئوی ۴ دقیقه‌ای مشاهده می‌شود یک مار شاه کبرا با مار پیتون در یک برکه آب با هم درگیر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آدم خان که در شهر جلال آباد افغانستان به فروش چاپلی کباب مشهور است، به تازگی ویدئویی از نحوه آماده کردن این غذای محبوب در رستوران خیابانی اش منتشر کرده است.
در این ویدئو می بینیم که ببر و شیر در برابر یک سگ حالت ترس به خود می گیرند و وارد جدال با این حیوان نمی شوند.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
یک پلنگ جوان که متوجه شده بود، مادرش یک بچه ایمپالا را شکار کرده است. با ایجاد یک دعوای ساختگی روی درخت، لاشه را به سرقت برد. البته ماده پلنگ هم قصد نداشت که وارد جدال با فرزندش شود، به همین خاطر اجازه داد تا پلنگ جوان لاشه را با خود ببرد.
این ویدئو که جدالی میان شاه کبرا و مار‌های آبی را به تصویر می‌کشد؛ نشان می‌دهد که چگونه شاه کبرا، مار‌های آبی را شکست می‌دهد و این خزنده‌های بی نوا را می‌بلعد.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد طی تذکری به رئیس مجلس و اعضای هیأت رئیسه به عدم ارجاع سوالات خود از وزیر کشور به صحن علنی اعتراض شدیدی کرد و گفت: یعنی باید برای پیگیری سوال ملی و قانونی خود از سردار جوکار به سردار قالیباف شکایت کنم؟!
تصاویری هولناک از لحظه جدا شدن یک پشت بام بر اثر طوفان شدید در باتومی گرجستان را ببینید.
ابتدا برای مان قابل باور نبود که یک تمساح بخواهد یک فیل عظیم الجثه را شکار کند. اما آنچه می‌دیدیم واقعیت داشت و جدال میان فیل و تمساح به شدیدترین حالت ممکن ادامه پیدا کرد.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
در نهایت ۲۰ کفتار به جان شیر نر افتادند و هر کدام ضربه‌ای زدند، اما اتفاق خاصی برای شیر نر نیفتاد و سلطان جنگل از حمله کفتار‌ها جان سالم به در برد.
شیر قصد شکار پلنگ را دارد و به او حمله می کند. جدالی کوتاه میان آن دو رغم می خورد. پلنگ از دست سلطان جنگل می گریزد و به درخت پناه می برد اما شیر درست پایین تک درخت منتظر بازگشت او می ماند.
مقبره کوروش به عنوان قدیمی‌ترین سازه جدا از پایه دنیا شناخته می‌شود و عایق‌های لرزه‌ای، بهترین ابزار برای محافظت از این بنا در مقابل زلزله هستند؛ معماری این سازه به نحوی است که به ساختمان این امکان را می‌دهد تا مستقل از فونداسیون خود حرکت کند.
ناسا رشته‌های خورشیدی را به عنوان ابر‌هایی از ذرات باردار توصیف می‌کند که بر فراز خورشید شناور هستند و توسط نیرو‌های مغناطیسی به آن متصل می‌شوند. آن‌ها به صورت رشته‌های دراز و ناهمواری ظاهر می‌شوند که از سطح خورشید بیرون می‌آیند.
محققان می‌گویند ترک برداشتن این قطعه و شکل گیری یک کوه یخی جدید به خاطر تغییرات آب و هوایی نبوده و براساس پدیده طبیعی "کالوینگ" رخ داده است.
گورکن عسل خوار شجاع پس از جدالی تمام عیار با تمساح پیروز می‌شود و این حیوان قدرتمند را شکار می‌کند.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که چندی پیش از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند. هر دوی این توله یوزپلنگ ها ماده هستند.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
خانه پدری جلال آل‌احمد در خیابان خیام (محله گلوبندک) و در خیابان بلند و تنگِ (شهید فاضل کارکن اساسی) قراردارد. خیابانی که پر است از کفش‌فروشان و موتوری‌هایی که کوچه برای دقیقه‌ای از صدایشان خالی نمی‌شود.
کاسمیرو رسما از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.
لیدزیونایتد با این برد ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. شاگردان توماس توخل هم با قبول اولین شکست فصل خود با ۴ امتیاز در رده دورازدهم جدول ایستاده‌اند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: «ترافیک در مسیر نمایشگاه تهران به دلیل ترافیک سرویس کارکنان صدا و سیما است. ورودی صدا و سیما در مکان نامناسبی قرار دارد.»
جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران با انتشار تصاویری از سیل امام زاده داوود توضیحاتی درباره این سیل و روند امداد رسانی آن داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ