ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، می‌گوید تیمی با کیفیت سیتی باید به فینال لیگ قهرمانان برسد و این برای سیتیزن‌ها یک مسئولیت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان بعد از ثبت قراردادش با بارسلونا از شماره پیراهن خود رونمایی کرد.
ال‌کلاسیکوی امشب می‌تواند برخورد مجدد رئالی‌ها با ایکای گوندوگان باشد. ستاره آلمانی فصل قبل به کابوس کهکشانی‌ها بدل شده بود.
بارسلونا تا 60 میلیون یوروی دیگر درآمدزایی نکند، نمی تواند قرارداد ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز و حتی تمدیدی‌های خود را ثبت کند.
ایلکای گوندوگان امروز وارد بارسلونا خواهد شد و قرار است دوشنبه در باشگاه رسما از او به عنوان بازیکن جدید باشگاه رونمایی شود.
ایلکای گوندوگان و روبرت لواندوفسکی که سالها پیش در دورتموند همبازی بودند و بعد مسیرهای متفاوتی در پیش گرفتند حالا بار دیگر پیراهن یک تیم را بر تن می‌کنند: بارسلونا.
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
ایلکای گوندوگان که امروز رسما از منچسترسیتی جدا شده و به بارسلونا پیوست می‌گوید خداحافظی کردن با پپ گواردیولا برایش دشوارترین کار ممکن بوده است.
با انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا، تیم ژاوی در خط میانی قدرت بیشتری پیدا کرد. فصل آینده جدال اصلی دو غول لالیگا، رئال و بارسا، جنگ خط هافبک دو تیم خواهد بود.
ایلکای گوندوگان فاش کرد که چرا در تمرینات منچسترسیتی به او لقب زیدان را داده بودند.
ایلکای گوندوگان، بازیکن جدید بارسلونا می‌گوید از همکاری با ژاوی هرناندز هیجان زده است.
پس از بستن قرارداد ایلکای گوندوگان در چهارشنبه گذشته با سفر متئو آلِمانی به مونیخ، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا ساعاتی دیگر آن را به طور رسمی اعلام کند.
مدیر فوتبال بارسلونا ظهر امروز برای نهایی کردن توافق با ایلکای گوندوگان راهی مونیخ شد.
خلدون مبارک، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، تایید کرد که ایلکای گوندوگان روزهای پایانی حضورش در این باشگاه را سپری می کند.
ایلکای گوندوگان معتقد است اگر بازیکنان سیتی از نظر روحی و روانی هم‌چنان قوی بمانند، تیم‌های زیادی نیستند که توان مقابله با سیتی را داشته باشند.
ایلکای گوندوگان، بعد از به ثمر رساندن دو گل در فینال جام حذفی، در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در منچسترسیتی گفت هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، که در ثانیه‌های اول فینال جام حذفی گل اول تیمش را زده بود در دقایق اولیه نیمه دوم هم گلزنی کرد تا سیتی بار دیگر پیش بیفتد.
گل استثنایی ایلکای گوندوغان به اورتون جایزه گل فصل لیگ برتر را به دست آورد.
ستاره آلمانی منچسترسیتی بیش از هر بازیکن دیگری در جمع سیتیزن‌ها به سرمربی نزدیک است.
ایلکای گوندوگان، بازیکن منچسترسیتی درباره درگیری در بازی دیشب مقابل یوشوا کیمیش توضیح داد.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در آستانه بازی برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن یکی از بهترین تیمهای اروپا است و سیتی مرتکب اشتباه دست‌کم گرفتن حریف نمی‌شود.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی 3-0 بر بایرن مونیخ صعودش به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی نمی‌داند و بازی برگشت را دست‌کم نخواهد گرفت.
خوزه آلوارز، خبرنگار ال‌چیرینگیتو ساعتی پیش ادعا کرد که بارسلونا با ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی سیتی برای تابستان آینده به توافق نهایی رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ