تربت حیدریه ـ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سرمایه انسانی مسئله بسیار مهمی است، گفت: سرمایه نیروی انسانی برای حوزه فرهنگ بسیار با اهمیت و ویژه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید ۱۸۰ میلیارد تومان این باشگاه در سازمان خصوصی‌سازی بلوکه شده است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت:در نیمه دوم امسال حدود ۸ میلیارد دلار برای توسعه دو میدان مشترک ایران قرارداد امضا می‌شود.
به منظور حمایت از صنایع و سرمایه گذاران در حوزه نیروگاه‌ها، دستورالعمل توسعه مبادلات برق در بورس انرژی با امضای وزیر محترم نیرو  تدوین و ابلاغ شده است.
تقی آزاد ارمکی اضافه کرد چنین جامعه ای هم خطرناک هست و هم قابل احترام است. خطرناک بودن آن در هنگامی است که به آن اعتماد نمیکنیم و مسئولیت به او نمیدهیم و نیروی آن را به رسمیت نمیشناسیم. این استاد دانشگاه با بیان اینکه مخالف کسانی است که میگویند جامعه ایران با فرسایش سرمایه انسانی روبروست، گفت: اتفاقاً جامعه ایران با پنهان کردن سرمایه انسانی روبروست و اینطور نیست که ضعیف و بدبخت شده باشد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان سرمایه معنوی کشور هستند که باید از تجربیات این عزیزان استفاده شود.
بسطامی گفت:موقعیت استراتژیک ایران و قرار گرفتن در شاهراه‌های ارتباطی خاورمیانه دسترسی سریع را به سرمایه گذاران خارجی برای ایران و ۱۵ کشور همسایه فراهم کرده است.
در انقلاب امروز که برخی آن را به اشتباه انقلاب صنعتی چهارم نام نهاده اند، دیگر سرمایه دار نه نیاز به نیروی بازو و نه نیاز به مهارت و حتی نه نیاز به مغز متفکر انسان دارد.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه جمعیت جوان در هر کشوری، مظهر اقتدار، توانمندی، نوآوری و پایداری آن کشور است، گفت:  مهمترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی اوست.
نخست وزیر عراق امروز در دیدار با وزیر نیروی کشورمان بر اهمیت ادامه گفتگو و هماهنگی و سرمایه گذاری در فضای آرامش سیاسی در منطقه برای تحقق آرمان های ملت های دوست و برادر تأکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در پیشبرد مأموریت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: اعتماد ارکان نظام و آحاد جامعه به فراجا سرمایه بزرگی است.
وزیر نیرو از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری به منظور احداث نیروگاه ۴۰۰۰ مگاواتی خورشیدی خبر داد.
در کشور‌های توسعه نیافته، متاسفانه و با دادن فرصت به این جماعت و ایجاد زمینه برای رشد و نموّ «شبه علم» و «شبه فرهنگ»، راهی برای افراد خلاق و مبتکران کارآفرین و کوشا باز نمی‌ماند جز مهاجرت یا انزوا و افسردگی که بیماری شایع و رایج در جهان توسعه نایافته است. توسعه نیافتگی و نتایج اندوهبار آن یک واقعیت است و ما باید درک کنیم که بزرگترین سرمایه یک ملت، یک کشور، یک جامعه، نیروی انسانی سالم و نیرومند، خلاق و اخلاقی، پرورش یافته، صاحب دانش و بافرهنگ است.
معاون اول رئیس جمهور در جمع مدیران مجتمع صنایع دانش بنیان کسا گفت: سرمایه نیروی انسانی ایرانی قابل محاسبه و قیاس با هیچ امکان مادی در کشور نیست.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در رابطه با استخدام نیرو در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه سرمایه اصلی در دستگاه قضائی عامل و نیروی انسانی آن است، گفت: نظارت و رفع کاستی‌ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
رئیس مجلس با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد، گفت: این نیرو باید در اعتمادسازی مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی نقش‌آفرین باشد.
دادستان کل کشور گفت: اسلام به خاطر تربیت فرزند و مدیریت خانواده، جایگاه والایی برای مادران قائل شده است.
فرمانده کل ارتش گفت: مهترین سرمایه سازمان ها نیروی انسانی است و یکی از وظایف اصلی فرماندهان حفظ درست این سرمایه های انسانی است.
قالیباف همچنین یادآور شد: «تولیدکنندگان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز روبه رو هستند، از همین رو به وزارت نیرو نیز گفتیم در صرفه جویی و نوع مصرف و تنظیم توزیع گاز و برق نباید به گونه ای عمل کنیم که از آن جا که صدای تولید دیرتر در می آید آن را حذف کنیم زیرا آثار و تبعات آن بسیار سنگین است، در واقع ظلم به السویه عدل است.»
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.
وزیر نیرو گفت: با سرمایه گذاری طرف ترک، در شهر وان این کشور، به زودی امکان فروش برق ایران به ترکیه فراهم می شود.
رئیسی نیروی انسانی نخبه را مهمترین سرمایه کشور در مسیر توسعه پایدار خواند و اظهار داشت: شما مدال‌آوران عرصه‌های کشوری و جهانی نباید با ناملایمت‌ها صحنه را خالی کنید، قرار است به دست شما فرهیختگان و نخبگان از مشکلات و مسائل جامعه گره‌گشایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ