کشتی‌گیر سبک‌وزن تیم ملی که بعد از مسابقات سال ۲۰۲۲ صربستان در هیچ رویدادی شرکت نکرده است و در چند ماه گذشته با مسائلی روبه‌رو شده بود از این نوشت که نتوانسته به کمترین حق خود در ورزش کشور دست پیدا کند و به خاطر حمایت از مردم کنار گذاشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفر سوم وزن 97 کیلوگرم جام تختی دلیل حضورش در مسابقات دسته اول را امرار معاش از طریق کشتی اعلام کرد.
بعد از عدم کسب مدال از سوی دو کشتی‌گیر وزن اول ایران در تورنمنت بوداپست؛ مسابقه انتخابی رودررو بین آنها برگزار شد که والی‌زاده به عضویت تیم ملی درآمد.
کشتی‌گیر سنگین‌وزن آزادکار تاکید کرد به دلیل مسافت زیاد روستای‌شان تا سالن کشتی، تمرین در خانه برایش سخت بود و حالا در اردوی تیم ملی شرایط خوبی را تجربه می‌کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم ملی که قرار بود به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شوند خبر داد.
انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ژاپن در حالی صبح امروز (پنج شنبه) برگزار شد که آرش یوشیدا، کشتی‌گیر دورگه ایرانی و ژاپنی، عضو تیم ملی این کشور شد.
انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ژاپن در حالی صبح امروز (پنج شنبه) برگزار شد که آرش یوشیدا، کشتی‌گیر دورگه ایرانی و ژاپنی، عضو تیم ملی این کشور شد.
تکلیف چهار گوش‌شکسته تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات جهانی بلگراد مشخص شد.
تکلیف چهار گوش‌شکسته تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات جهانی بلگراد مشخص شد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به منظور پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان به ۱۶کشتی گیر جوان سهمیه حضور در جام تختی را داد.
با موافقت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و برای حضور در جام تختی با تغییر وزن دو کشتی گیر موافقت و به ۳ کشتی گیر به دلیل مصدومیت سهمیه داده شد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به منظور پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان به ۱۶کشتی گیر جوان سهمیه حضور در جام تختی را داد.
فرنگی‌کار ایرانی‌تبار عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ‌کشتی فرنگی نوجوانان آمریکا را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از آن خود کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط این تیم گفت: با این که دو کشتی گیر در حد و اندازه های خودشان نبودند اما قهرمانی در قزاقستان ارزشمند بود.
کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر حریف هندی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران چهار فینالیست دیگر دارد.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از روز جمعه با دعوت از حسن یزدانی و کامران قاسمپور و ۸ کشتی‌گیر دیگر آغاز خواهد شد.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2023 با مسابقات قهرمان کشوری استارت خواهد خورد که تعدادی از کشتی‌گیران از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند.
بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی فرانسه از بیستم دی‌ ماه آغاز خواهد شد.
در آستانه هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی تیم سپاهان دو کشتی‌گیر عنوان‌دار را به ترکیب خود اضافه کرد.
تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران قهرمان رقابت‌های جهانی عشایر شد.
آنا براتی می‌گوید کشتی زنان به تدریج پیشرفت می‌کند و دختران کشتی‌گیر بیشتر از قبل حرفه‌ای شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ