پرستوی دریایی اینکا پرنده‌ای کمیاب است که سبیل بامزه‌اش یادآور سبیل هرکول پوآرو کاراگاه مشهور داستان‌های آگاتا کریستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید انتظار دعوت سروش رفیعی به تیم ملی را طی روزهای آینده داشته باشیم.
مهدی ترابی هم با قیافه‌ای جدید در زمین فوتبال دیده شد.
توفان و بارندگی شدید در سئول باعث شد تا دیدار دوستانه سیتی-اتلتیکو مادرید با تاخیر 45 دقیقه‌ای شروع شود.
در گذشته‌های دور، خدماتی مثل تراشیدن، اصلاح ریش و سبیل مردان بر عهده آرایشگر یا سلمانی بود. محل کار این افراد، دکان سلمانی یا محلی مناسب در کوچه، خیابان یا میدانی پر رفت و آمد بود.
شرکت ژاپنی Carelogy با همکاری کالج علوم منابع‌زیستی دانشگاه «نیهون»، تعداد ۶ هزار عکس گربه را جمع‌آوری کردند و در آن‌ها موقعیت گوش، بینی، سبیل و پلک این حیوانات را به دقت مورد مطالعه قرار دادند.
مجسمه‌ها و نقش‌برجسته‌های کهن زیادی هستند که در آن‌ها مردانی با ریش و سبیل دیده می‌شوند، اما کهن‌ترین تصویر از چهره‌ای که «فقط» سبیل داشته باشد مربوط به چه زمانی و متعلق به چه کسی است؟
مسابقه فرمول یک ایتالیا به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل لغو شد.
در دهه ۷۰ترکیب تیم ملی ایران را ملی پوشانی تشکیل می دادند که همه دارای سیبیل بودند
در حالی که هنوز بلیت‌فروشی بازی شهرآورد آغاز نشده، اما سیل عظیم مشتاقان تماشای این بازی در سامانه حضور دارند.
چهره علی دایی در دو دهه اخیر تغییرات زیادی داشته است.
اولین تمرین تیم ملی در سال ۱۴۰۲، سوژه‌های استثنایی برای عکاسان حاضر در کمپ داشت.
روش عجیب یکی از ساکنین شهر اورفا ترکیه برای محافظت از ماشینش در برابر سیل احتمالی را ببینید.
هادی چوپان تصویر جدیدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است.
مهاجم جوان ملوان این روزها دست مازیار زارع در مسابقات حساس را گرفته است.
در پی وقوع زلزله سهمگین در ترکیه، بالا آمدن سطح آب دریا، به جاری شدن سیل در منطقه اسکندرون در استان هاتای منجر شد.
در پی وقوع زلزله سهمگین در ترکیه، بالا آمدن سطح آب دریا، به جاری شدن سیل در منطقه اسکندرون در استان حاتای منجر شد.
هفته گذشته بیش از ۱۲۰ نفر در کینشاسا، پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو، در پی سیل و رانش زمین، جان خود را از دست دادند. این میان عکس‌های زیادی منتشر شد که در عکس منتشر شده از bbc این عکس تکان‌دهنده میزان خرابی‌ها و شدت حادثه را نشان می‌داد.
جواد خیابانی به خاطر وعده‌ای که برای زدن سبیل و موهایش در صورت برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا داده سوژه طنزپردازان در رسانه شده است.
در حالی که قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده می‌شود، چین اعلام کرده است که هدیه‌ای بسیار ویژه به این کشور عربی خواهد داد؛ دو پاندا غول پیکر چینی.
شهردار تهران درباره اینکه چرا در سیل امامزاده داوود چکمه پا نکرده است توضیحاتی داد.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.
روزنامه اصولگرا خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: آستین بالا زدن مسئولان قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟!
معاون وزیر علوم دوران اصلاحات در تحلیل خود از عکس‌های مسولان در سیل تهران، می‌گوید که وقتی از پیش درباره مسائل خوب تدبیر نمی‌کنیم، طبیعی است که حضور یا عدم حضور مسئولان در صحنه و عکس گرفتن یا نگرفتن آن‌ها، تبدیل به مسئله می‌شود. از سوی دیگر جامعه هم به دلیل اینکه اعتمادش آسیب دیده است، یک مسئله را یا تراژدیک یا کمیک می‌کند. اما به باور من مسئله نه آمدن یا نیامدن مسئولان و نه این نوع عکس‌هاست، بلکه مسئله اداره یک جامعه و حکمرانی است.
نماینده مجلس به انتشار تصاویر از حضور در سیل منطقه امام زاده داوود واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ