اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
پرسپولیس امروز در بازی هفته دوم با توجه به رنگ البسه تیم میزبان، از کیت خارج از خانه خود به رنگ سفید و با طراحی متفاوت استفاده خواهد کرد.
هافبک جنگنده پرسپولیسی‌ها یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و در نهمین سال حضور در جمع سرخ‌ها به دنبال افزایش جام‌های موزه شخصی خود است.
بازیکن قدیمی پرسپولیس در لیست رزرو سرمربی تیم برای ماندن در این تیم قرار دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه ۱۱۵ بازی با استقلال موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
باشگاه پرسپولیس از پوستر قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم رقابت نزدیک و نفسگیری با سپاهان و استقلال داشت، در هفته پایانی با گلباران نساجی قائمشهر جام را بالای سر برد.
امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر به مصاف هم رفتند که در پایان جدال دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.
باشگاه پرسپولیس از پرداخت قسط دوم دروازه بان سابق تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
دیدار تیم پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی برگزار می‌شود که فروش بلیت برای طبقه دوم ورزشگاه آزادی ممنوع است.
بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس به طور قرضی از جمع سرخپوشان جدا شد.
روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال با تساوی برابر مس رفسنجان صدرنشین شده اما سه تیم برای گرفتن جایگاه این تیم امروز به میدان خواهند رفت.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
کاپیتان‌های دوم و پنجم پرسپولیس در این فصل موقعیت خوبی در ترکیب تیم نداشته‌اند.
بازی دوستانه پرسپولیس در غیاب بازیکنان اصلی این تیم مقابل فولاد برگزار خواهد شد.
با پیروزی سرخپوشان مقابل صنعت نفت، این تیم به رتبه نخست صعود کرد.
پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود مقابل شاگردان فراز کمالوند متوقف شد.
سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می‌بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آن‌ها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ