مطالعه جدید روی بیش از ۲۰۰۰۰ نفر تأیید می‌کند که هیچ میانبر یا جادویی برای کاهش وزن، حفظ آن و بهبود سلامتی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین راه برای کمک به کاهش تعریق، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های سبک و نازک است؛ به طوری که پوست امکان تنفس و تهویه داشته باشد. رنگ‌های روشن‌تر نیز به انعکاس نور خورشید به جای جذب آن کمک می‌کنند. پوشیدن این رنگ‌های به خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق کمک می‌کند.
آندرس اینیستا، لیونل مسی را به خاطر برنگشتن به بارسا سرزنش نکرد و گفت این بازیکن آرژانتینی بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده است.
محمد ربیعی، سرمربی فصل پیش مس رفسنجان، انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال را تبریک گفت.
اگر می‌خواهید کمی از ذائقه همیشگی‌تان فاصله بگیرید و در تابستان امسال هندوانه زردرنگ را هم امتحان کنید، خواندن این مطلب به شما در انتخاب بهترین نوع آن کمک خواهد کرد.
دروازه‌بان باتجربه پیکان می‌گوید توجهی به اتفاقاتی که در فصل گذشته برایش پیش آمده ندارد و نگاهش رو به جلو است.
ارلینگ هالند، مهاحم نروژی منچسترسیتی، از سوی انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس، عنوان بهترین بازیکن سال را بالاتر از دو بازیکن آرسنال کسب کرد.
اهواز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: باید با دقت فراوان و با توجه به شیوه نامه‌های دقیق مصوب، بهترین افراد برای شغل شریف معلمی انتخاب شوند.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
پیشکسوت استقلال پیرامون مسائل این باشگاه و همچنین تیم ملی نکات قابل توجهی را مطرح کرده است.
طبق اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری محمد گنج‌خانلو با کسب بیشترین امتیاز رنکینگ در سال ۲۰۲۲، بهترین رکابزن ایران انتخاب شد.
این موضوع خیلی مهم است که مقدار آبی که با آن زودپز شما به فشار لازم می‌رسد را بدانید و به­ میزان کافی از آن استفاده کنید. از نصف لیوان شروع کنید، اگر زودپز شما به فشار لازم نرسید، مقدار آب درون آن را بیشتر کنید. یک مکته دیگر این که، هیچوقت زودپز را تا حدی پر نکنید که به سوپاپ ایمنی برسد، چون ممکن است در آن غذا گیر کند و باعث ایجاد حادثه شود. برای پخت غذا در زودپز هرگز از روغن استفاده نکنید. حتی مقدار کمی از آن هم می‌تواند خطرناک باشد و باعث ذوب درزبند و دیگر اجزای زودپز شود.
محمدرضا داورزنی به شکلی احتیاط آمیز از سعید معروف به عنوان بهترین بازیکن تاریخ والیبال ایران نام برد.
با کاهش مصرف لبنیات در جامعه می‌توان کلسیم لازم بدن را با کشک تامین کرد. هروقت اسم میان‌وعده می‌آید، ذهن‌مان به سراغ چیپس و پفک و تنقلات ناسالم می‌رود، حتی در بهترین حالت اگر دنبال خوراکی‌های سالم باشیم، میان وعده‌هایی مثل میوه و آجیل را در برنامه غذایی خود می‌گذاریم، اما کمتر کسی کشک را به عنوان یک میان وعده سالم انتخاب خواهد کرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به انتخاب نشریه گاردین بهترین بازیکن سال 2022 میلادی شد.
نیسان آریا در رای‌گیری خبرنگاران خودروی به عنوان سومین ماشین برتر سال انتخاب شد
فیلیپ لام، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که جود بلینگام در حال حاضر رقیبی در بوندسلیگا ندارد.
گل ریچارلیسون بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل به صربستان از طرف فیفا به عنوان بهترین گل جام جهانی انتخاب شد.
ایگا اِشویانتک لهستانی بهترین تنیسور زن جهان در سال 2022 شد.
محمد محبی برنامه ریزی کرده بود امروز در بازی با انگلیس یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی باشد یا دست کم این بازی را از روی نیمکت تیم ملی دنبال کند.
پیشکسوت شمشیربازی ایران معتقد است که این رشته با بهانه های عجیب و غریب مورد بی مهری زیادی قرار گرفت و زمانی که شمشیربازان ایران داشتند در دنیا شناخته می شدند، این رشته را تعطیل کردند و باعث شدند نسل طلایی ایران از بین برود.
گوتی، هافبک سابق رئال مادرید، به اظهارنظر اخیر لیونل مسی در مورد رئال واکنش منفی نشان داد.
کاشت مو یا به اصطلاح پیوند مو روندی که امروزه در دنیا به عنوان راه حل دائمی درمان طاسی یا کم پشتی از آن یاد می شود. در کشور ما هم کاشت مو توسط متخصصین با تجربه با پیشرفت های چشم گیری روبه رو شده که جدا از پاسخگویی به نیاز هم وطنان باعث جذب متقاضی از سایر کشور های جهان نیز شده است.
مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید روز آینده با توجه به حضور دو مربی جوان در راس کادر فنی دو تیم یک دیدار جذاب در وطنی برگزار خواهد شد.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ