گل ریچارلیسون بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل به صربستان از طرف فیفا به عنوان بهترین گل جام جهانی انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان ۳۳ ساله، در جام جهانی گذشته برابر تیم ملی فوتبال ولز گل دوم تیم ملی را زد و در مسابقات دوستانه نوروزی تیم ملی برابر کنیا و روسیه هم از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بود.
حسن روشن تک مهاجم آبی‌هاست که در جام جهانی گل زده و روزگاری در تیم ملی بهترین بود
آرسنال درحالی‌که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود، استون ویلا، 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 92 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
احمد نوراللهی نمایش درخشانی در رقابت‌های جام ریاست جمهوری امارات داشت.
پاری سن ژرمن امشب در حالی به مصاف لانس می‌رود که کیلیان امباپه، بهترین گلزن جام جهانی، قصد دارد در این مسابقه به طلسم گل نزدن در مقابل این تیم پایان دهد.
تا اینجای رقابت های جام جهانی پنج گل و سه پاس از مسی به ثبت رسیده بنابراین آمار و ارقام نیز حکم به شایستگی او برای بردن توپ طلای جام جهانی می دهد.
رقابت برای کسب عنوان بهترین پاسور جام جهانی قطر به اوج خود رسیده است.
رکورد گلزنی در جام‌جهانی آماری را نشان می‌دهد که بعید است دیگر بازیکنی به نزدیکی آن هم برسد. لیونل مسی با ۱۱ گل که چندتای آن پنالتی بود، به رتبه هشتم رسیده است. ژوست فونتین در ۶بازی ۱۳گل زده یا ساندرو کوچیس در ۵بازی ۱۱گل!
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن اولین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 در ورزشگاه لوسیل انتخاب شد.
سنگربان تیم ملی فوتبال مراکش در ۵ بازی که در جام جهانی به میدان رفته تنها یک گل دریافت کرده است که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.
سنگربان تیم ملی فوتبال مراکش در ۵ بازی که در جام جهانی به میدان رفته تنها یک گل دریافت کرده است که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.
رابرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا که تا پیش از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر با به ثمر رساندن 13 گل در رقابت های لالیگای اسپانیا به عنوان بهترین گلزن این فصل از مسابقات لیگ فوتبال اسپانیا شناخته می شود، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از دور رقابت ها کنار رفت.
بهترین گلزنان مرحله گروهی جام جهانی 2022 هر کدام سه گل به ثمر رسانده اند.
زننده گل دوم ژاپن به اسپانیا که به صعود این تیم انجامید، جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان در صدرجدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه ایجاد کرده اند.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید و مهدی طارمی و پنج بازیکن دیگر با به ثمر رساندن ۲ گل در نخستین بازی خودشان را به عنوان مدعی تبدیل شدن به بهترین گلزن جام معرفی کردند.
تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در شروع جام جهانی شروع مقتدرانه‌ای داشت و توانست تیم ایران را با ۶ گل مغلوب کند.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن دو گل در بازی مقابل انگلیس، بهترین گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی شد.
لیونل مسی در 23 بازی خود از ماه ژوئن توانسته 21 گل به ثمر برساند و در بهترین فرم به جام جهانی برسد.
بازیکنانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضرند و بیشترین تعداد گل ملی را در کارنامه دارند.
کایسری اسپور علی‌رغم گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود برابر کانیا اسپور شکست خورد.
پله با ۷۷ گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل است. نیمار اکنون با ۷۵ گل زده در رده دوم قرار دارد و در قطر رکورد پله را خواهد شکست.
پرسپولیس و گل گهر به ترتیب صاحب بهترین خط دفاعی و خط حمله لیگ تا پایان هفته یازدهم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ