محمد صلاح، مهاجم لیورپول، پس از برتری 1-0 مقابل برنتفورد می‌گوید تلاش زیادی دارد تا رکوردها را بشکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا از تصمیم عجیب خود برای حضور در لیگ فوتبال می‌گوید.
قهرمان دوچرخه سواری آسیا می گوید بدون داشتن دوچرخه تخصصی شخصی به بام قاره کهن رسیده، در حالی که رقبایش از تجهیزات بسیار بهتری برخوردار هستند.
مربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: شرایط جسمانی ملی‌پوشان عالی و مطلوب است، اما به دلیل لغو پیاپی اعزام‌ها، به لحاظ روحی و روانی صفر هستند.
کارلو آنچلوتی پس از شکست سنگین برابر سیتی انگیزه‌اش برای ادامه کار در رئال مادرید بیشتر شده است.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
مهاجم گلزن مس کرمان با انگیزه‌ای متفاوت آماده جدال با تراکتور خواهد شد.
من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم. من او را نکشتم و گوسفند‌ها را سرقت نکردم. قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.
مدافع راست پرسپولیس بعد از ثبت هفتمین پاس گل این فصل خود در جدال با مس کرمان اکنون به دنبال این است تا در چهار بازی باقیمانده رکورد خاصی از خود به جا بگذارد.
استاد بزرگ شطرنج ایران می‌گوید دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارد و شاید در مسابقات انتخابی برای بازیهای آسیایی شرکت نکند.
آقای گل کرمانی‌ها از انگیزه‌اش برای باز کردن دروازه پرسپوليس در دیدار فردا می‌گوید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: روز جهانی زن به جای آنکه انگیزه‌ای برای تأمل در کارنامه فاجعه‌آمیز فرهنگ غربی باشد، به سوژه سوءاستفاده سیاسی آنان برای اتهام زنی به دیگر کشورها شده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از فتح جام باشگاههای جهان، تیمش را آماده قهرمانی های بعدی دانست.
کیکه ستین، مربی ویارئال، فردا باید تیمش را برابر بارسلونا هدایت کند و گفت که انگیزه‌ای برای انتقام از آبی و اناری‌ها ندارد.
متهم نتوانست برای به قتل رساندن بیتا انگیزه‌ای جز خاموش ماندن راز جنایتش فاش کند و در سوال و جواب قاضی مشخص شد، مصرف مخدر او را در حدی از حال خود خارج نکرده بود که مسلوب‌الاراده باشد و اختیار اعمال خود را نداشته باشد.
استاد بزرگ شطرنج زنان ایران می‌گوید شطرنج‌بازان انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارند و برای همین است که همه یکی یکی می‌روند.
استاد بزرگ شطرنج زنان ایران می‌گوید شطرنج‌بازان انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارند و برای همین است که همه یکی یکی می‌روند.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دلیل اصلی شکست این تیم 10 نفره شدن است.
در حالی که در روزهای اخیر قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شده است، امروز رئیس کل بانک مرکزی تاکید داشت دولت انگیزه‌ای برای افزایش قیمت دلار ندارد و عایدی دولت از محل عرضه دلار در سامانه نیما است.
در حالی که در روزهای اخیر قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شده است، امروز رئیس کل بانک مرکزی تاکید داشت دولت انگیزه‌ای برای افزایش قیمت دلار ندارد و عایدی دولت از محل عرضه دلار در سامانه نیما است.
رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با نوسانات قیمت دلار در بازار، گفت: دولت هیچ انگیزه‌ای برای افزایش قیمت دلار ندارد.
مهاجم تیم ملی امیدوار است در سومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش فرصت حضور در ترکیب و گلزنی را به دست بیاورد.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید اشتیاقش به کشتی کاملا نسبت به گذشته تغییر کرده و انگیزه‌اش برای کسب مدال هزار برابر شده‌ است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی وزرا باید جا به جا شوند چون شاید در مسئولیت دیگر توانمند باشند اما برخی از آنها نیز باید تغییر کنند چون نه انگیزه ای برای کار دارند و نه توانایی.
سزار دلا هوس، هافبک آلمریا، امید زیادی به کسب پیروزی برابر رئال در هفته نخست لالیگا ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ