معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از برگزاری اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد در اواخر خرداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نسخه آبرامز ایکس، بازطراحی کاملی است که تانک دهه ۱۹۷۰ آمریکایی را به یک تانک مدرن قرن بیست و یکمی تبدیل می‌کند.
کارشناس سیاست‌گذاری انرژی گفت: بعد از تحریم‌های آمریکا در سال ۹۷، بخش نفت و گاز دچار بیشترین افت اقتصادی و رشد منفی شد تا جایی که در سال ۱۳۹۹ فروش نفت خام ایران به کمترین میزان فروش در یک دهه اخیر خود رسید.
«سایبر کواد تسلا برای کودکان» با الهام از طراحی سایبرتراک نمادین، راه خود را به بازار چین باز کرده است. فروش این خودروی اسباب بازی در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر)، از فروشگاه آنلاین تسلا برای چین، به قیمت ۱۶۷۶ دلار یا ۱۴۹۴ یورو (حدود ۸۰ میلیون تومان) آغاز شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردمی با باز طراحی فرایند ثبت شرکت‌ها، خبر داد.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
امروزه گیاهان در طراحی و زیبایی خانه‌های آپارتمانی جای خود را بیش از گذشته باز کرده‌اند، اما جا و چیدمان مناسب گیاهان متناسب با شکل گیاهان و نیازهای نوری هر گیاه متفاوت است.
رهبر انقلاب: آخرین تلاش دشمن - البته تا حالا، در آینده تلاش‌هایی خواهند داشت - همین اغتشاشات پاییز سال گذشته بود. طراحی این اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشور‌های غربی انجام شد. پشتیبانی مالی و رسانه‌ای و تسلیحاتی به وسیله دستگاه‌های امنیتی غربی انجام شد و پادویی آن را برخی عناصر خائنی که پشت به وطن کرده بودند انجام دادند. شدند مزدور و عامل دشمنان ایران نه فقط دشمنان جمهوری اسلامی. یک عده هم پیاده‌نظام این‌ها شدند، تعدادی مغرض، برخی غافل و جمعی اراذل و اوباش.
رهبر انقلاب: آخرین تلاش دشمن - البته تا حالا، در آینده تلاش‌هایی خواهند داشت - همین اغتشاشات پاییز سال گذشته بود. طراحی این اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشور‌های غربی انجام شد. پشتیبانی مالی و رسانه‌ای و تسلیحاتی به وسیله دستگاه‌های امنیتی غربی انجام شد و پادویی آن را برخی عناصر خائنی که پشت به وطن کرده بودند انجام دادند. شدند مزدور و عامل دشمنان ایران نه فقط دشمنان جمهوری اسلامی. یک عده هم پیاده‌نظام این‌ها شدند، تعدادی مغرض، برخی غافل و جمعی اراذل و اوباش.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برای تحقق آموزش یک مهارت در دوره متوسطه باید این موضوع به عنوان سرفصل در برنامه درسی لحاظ شود.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت:سامانه یکپارچه ثبت نامه خودروهای داخلی برای افرادی که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیونی باز کرده بودند و قصد داشتند ثبت نام خودرو را انجام بدهند طراحی شده است.
شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به ضعیف بودن دسترسی آتش‌نشانی به طبقات فوقانی برخی از بلوک‌های شهرک اکباتان گفت: درخواست بازطراحی در باغچه‌ها و معابر داخلی ارائه شده است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز باز طراحی میانی خیابان کارگر جنوبی حدفاصل میدان حُر تا پاستور خبر داد.
داستر جدید گزینه‌ای است که می‌توان روی آن حساب باز کرد. داچیا داستر در جدیدترین مدل، از طراحی کاملا اقتصادی خود تا حدی دور شده است. دیلایت Y شکل در چراغ جلویی، امضای جدید محصولات داچیا است.
باشگاه استقلال برای دیدار با پیکان در هفته بیستم پوستر جالبی طراحی کرد.
کانسپت جدید برای رانندگی آفرود طراحی شده است. ارتفاع ماشین را میتوان تا چهار سانتیمتر افزایش داد تا رانندگی در جاده‌های هموار راحت‌تر شود. جلو آمدن سقف، باز شدن نیمی از صندوق عقب و بالا آمدن شیشه پشت صندلی عقب، اکتیو اسفیر را به یک وانت تبدیل می‌کند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: نباید از اِعمال تغییر در طرح‌های ترافیکی هراس داشته باشیم و خطوط اتوبوس و تاکسی در سطح شهر نیاز به بازنگری و بازطراحی دارند.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از بازطراحی هواپیمای آموزشی فوق سبک فجر ۲۰ با پیشرانش الکتریکی خبر داد.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در اولین جلسه آسیب شناسی عملیات بهداشتی و درمانی در اربعین ۱۴۰۱ گفت: گروه‌های ارائه دهنده خدمات بهداشتی - درمانی برای مراسم اربعین ۱۴۰۲
رئیس اتاق بازرگانی و صنعت فدراسیون روسیه با بیان اینکه بازار روسیه برای کشورهای دوست از جمله ایران باز است، گفت: مسیر دستیابی به تجارت ۴۰ میلیارد دلاری میان ایران و روسیه طراحی شده است.
طراحی و ساخت موتور الکتریکی طراحی و ساخت موتور الکتریکی محوری با کاربرد در پهپاد کشاورزی با هدف بهینه سازی و افزایش بهره‌وری مولتی روتورهایی با وزن محموله بالای ۲۰ کیلوگرم در حال اجرا است.
رئیس‌جمهور بلاروس اعلام کرد که ناوگان هوایی این کشور برای حمل کلاهک‌ها و تسلیحات اتمی، بازطراحی و تجهیز شدند.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و ... را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.
«چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» بر اساسِ نمایشنامه‌هایی از مایکل فرین، ترجمه شهرام زرگر، نویسندگی اشکان خطیبی و امید سهرابی، با طراحی و کارگردانی خطیبی برای برای دوم است که با هنرجویان او روی صحنه خواهد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ