دبیر جشنواره نقد برتر علت تاخیر در برگزاری اختتامیه جشنواره نقد برتر را تعداد بالای آثار ارسالی و استقبال جامعه دانشگاهی و علمی کشور اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
اختتامیه نمایشگاه تخصصی عملکرد و پیشرفت و محلات مردم سالار اسلامی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
تفاهمنامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.
اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
فدراسیون هندبال در آیین بزرگ انتخاب برترین‌های ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران، موفق به کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی کشور شد.
آیت‌الله فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایثار در رشت گفت: از تمام دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.
معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از برگزاری اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد در اواخر خرداد خبر داد.
فدراسیون هندبال در آیین بزرگ انتخاب برترین‌های ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران، موفق به کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی کشور شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از سال ۱۴۰۰ تا کنون، حامی ورزش هندبال کشور است.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
اختتامیه جشنواره تقدیر از نقدهای برتر درباره قوه قضائیه همزمان با ایام ولادت پر سعادت امام زمان (عج) در تهران و با حضور مسئولان عالی قضائی برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد که این اولین دوره جشنواره فجر است که رئیس‌جمهور در آن حضور داشته و در کنار مردم به تماشای فیلم نشسته است.
سخنگوی قوه قضائیه از برگزاری اختتامیه اولین دوره جشنواره نقد برتر قوه قضائیه در ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ خبر داد.
جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم از امروز -اول بهمن- با برگزاری مراسم افتتاحیه و آغاز نمایش‌های صحنه‌ای نخستین گام خود را برمی‌دارد و تا یازدهم بهمن که برگزیدگان در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد، این دوره از جشنواره تداوم خواهد داشت.
مراسم جشنواره هواداران فیفا که ظرفیت حضور 40 هزار هوادار را دارد، با حضور بزرگان دنیای فوتبال افتتاح شد.
مراسم اختتامیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز شامگاه ۱۹ شهریور ماه در ونیز ایتالیا برگزار شد و محسن تنابنده برای بازی در فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های ونیز شد.
هادی محقق پیش تر با فیلم «ممیرو» به تهیه‌کنندگی رضا محقق در بیستمین دوره جشنواره فیلم بوسان نیز شرکت کرده و توانسته بود دو جایزه بهترین فیلم بخش «جریان‌های نو» و «فیپرشی» جشنواره را دریافت کند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در اختتامیه هفدهمین جشنواره شهید رجایی گفت: در ارزیابی‌های امسال هیچ دستگاهی در سطح عالی قرار نگرفت.
کافه بازار ماجرا را به‌زبانی ساده توضیح می‌دهد و می‌گوید پس از به‌روزرسانی، با اینکه ظاهرا نسخه اپلیکیشن کاربر دچار تغییر نشده است، اما در حقیقت مایکت زیرکانه «درگاه پرداخت درون برنامه‌ای» آن را به نفع خود تغییر داده است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر، بر زبده‌گزینی در شعر، صدا و آهنگ در سرودها و انتخاب موضوعات اسلامی، انقلابی و ملی تأکید کردند.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.
فیلم «ملخ» با حضور بازیگرانی چون هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، رامین صدیقی، آمنه آقا رضا کاشی و علی مصفا، که در افتتاحیه جهانی، در جشنواره بزرگ جنوب از جنوب غربی در شهر آستین در ایالت تگزاس به روی پرده رفته بود، با تحسین شماری از منتقدان بین المللی نیز روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ