نیروهای حشدشعبی عراق سه تروریست داعشی را در جنوب غربی استان نینوا به هلاکت رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ۳۲ صهیونیست در کرانه باختری به دست مبارزان مقاومت و به روش‌های گوناگون به هلاکت رسیده‌اند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر در یکی از پایگاه های این رژیم در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
رئیس سازمان خصوصی سازی عملکرد دو مدیر سرشناس استقلال در فصل های اخیر را با حمله مغول ها مقایسه کرد.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست در کرکوک در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در منطقه نقب اشغالی خبر داد.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.
رسانه‌های عبری‌زبان از سفر یک هیئت نظامی این رژیم به مصر با هدف حل‌وفصل اختلافات میان قاهره و تل‌آویو در ماجرای هلاکت سه افسر نظامی به دست سرباز مصری در مرز مشترک خبر می‌دهند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان خواست درباره عملیات اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی صهیونیست اظهار نظر نکنند.
حادثه امنیتی اخیر در گذرگاه نیتسانا (العوجه) در نقاط مرزی مصر و اراضی اشغالی که طی آن یک سرباز مصری سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند، همچنان تیتریک رسانه‌های عبری در روزهای اخیر بوده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از سرباز مصری که سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند، فاش کردند.
هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز ساده مصری در مرزهای مشترک میان مصر و فلسطین اشغالی، «اسطوره» شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کرد.
یک سایت عبری زبان به هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز مصری واکنش نشان داد.
وزیر دفاع مصر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در خصوص حادثه امنیتی در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی که به هلاکت سه نظامی صهیونیست منجر شد، رایزنی کردند.
منابع عبری اذعان کردند که در درگیری مسلحانه امروز در گذرگاه مرزی نیتسانا (هم مرز با مصر) تاکنون سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.
منابع عراقی از شهادت یک نیروی حشد شعبی و هلاکت سه تروریست داعشی در درگیری های منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.
منابع عراقی از هلاکت سه تروریست داعش در حمله هوایی در جنوب شرق این کشور خبر دادند.
یک کشاورز اهل منطقه شرقاط عراق پس از درگیری مسلحانه با عناصر تروریستی داعش سه تن از آنها را به هلاکت رساند و خود نیز کشته شد. پیکر او در همان محل درگیری دفن شده است.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در درگیری با اشرار مسلح، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و هلاکت یک شرور، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۸۵ تیر جنگی مربوطه و ۱۱ جلد شناسنامه و سه عدد کارت ملی به مشخصات متفاوت کشف کردند.
منابع عبری لحظه انجام عملیات مقاومتی در شهرک ارئیل کرانه باختری را که تاکنون به هلاکت سه صهیونیست منجر شده را منتشر کردند.
شبکه صهیونیستی کان صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که «شالوم صوفر» شهرک نشین صهیونیست که دو هفته پیش در عملیات مقاومتی قلقیلیه زخمی شده بود، کشته شده است.
نیروهای حشد شعبی عراق سه عضو گروه تروریستی داعش از جمله یک سرکرده آن را در شمال موصل به هلاکت رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ