اگرچه گادوین منشا چهره پرتلاش‌تری مقابل گل‌گهر نسبت به هفته اول داشت اما همچنان دور از فرم ایده‌آلش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد در غیاب ۵ بازیکن اصلی خود باخت سنگینی مقابل گل‌گهر سیرجان متحمل شد.
آقای گل سابق فوتبال ایران این فصل در کنار محمد عباس زاده زوج خط حمله فولاد را تشکیل خواهد داد.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: توفان گردوخاک در مناطق شمال و شرق استان طی شب گذشته علت کاهش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان است و هوای غبارآلود ۲۴ ساعت آینده منشا خارجی ندارد.
گادوین منشا در ثانیه 8 مسابقه تیمش با ملوان موفق به گلزنی شد.
منشا دیر آمد، زاپاتا تیر خلاص را به مس زد
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب برای حل مساله اوکراین تاکنون پیشنهاد جدی مطرح نکرده و لفاظی آنها درباره آماده بودن برای مذاکره و آماده «نبودن» مسکو، منشاء شیطانی دارد.
محمد ربیعی می‌گوید قصد دارد تیمش را در جلوی زمین تقویت کند و از هماهنگی سایر خطوط رضایت دارد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به انتشار بوی نامطبوع شهرک صنعتی چرمشهر در محیط، گفت: این شهرک برای رفع آلایندگی به زباله سوز و احداث تصفیه‌خانه نیاز دارد.
محمد بن‌سلمان، سرسخت و مستبد است و هدفش تحول اقتصادی و ارتقاء نقش کشورش به‌عنوان بازیگر مستقل جهانی است. از سوی دیگر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، منش محتاطانه‌ای دارد و می‌خواهد دموکراسی را در مرکز سیاست خارجی‌اش قرار دهد و دنیا را علیه روسیه و چین با خود همراه کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که بحران کنونی این کشور با غرب با بحران کارائیب متفاوت است.
سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
با پایان هفته هشتم گادوین منشا همچنان در حسرت گلزنی مانده است.
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که آمریکا و غرب با توسل به «دروغ و فریب‌کاری» در تلاشند تا روسیه را منشأ تهدید هسته‌ای جلوه دهند.
روسیه با سهم ۱۵.۵ درصدی بزرگترین شریک تجاری ترکیه از نظر واردات است و از تامین کنندگان اصلی انرژی مورد نیاز ترکیه می‌باشد. در نتیجه، هرگونه رویکردی که روسیه در قبال قبوض انرژی ترکیه اتخاذ کند برای آنکارا مهم است، زیرا دولت ترکیه در تلاش است تا لیر را تقویت کرده و افزایش قیمت ارز خارجی را مهار کند.
گادوین منشا در هفته ششم دومین پنالتی فصل را از دست داد ولی اینبار برخلاف پنالتی اول شاگردان ربیعی موفق به کسب پیروزی شدند.
علیرضا احمدی منش دادستان هرمزگان گفت: دستور داده شد یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم از کشور روسیه نیز به سرعت در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو بگیرد و محموله آن تخلیه شود.
حبیب فرعباسی با سیو پنالتی گادوین منشا، ذوب‌آهن را از شکست مقابل مس رفسنجان نجات داد.
مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل گفت: تشکیل قطب جدید روسیه و چین که در جریان سفر آقای پوتین به آن کشور صورت گرفت، منشأ تحولات جدید خواهد بود.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
نارنجی‌پوشان رفسنجانی بعد از تساوی ناباورانه در هفته ابتدایی مقابل نساجی، برای بازیابی روحی به والیبال رو آوردند.
ذوالنوری خطاب به رئیس جمهور، گفت: تحرک، روحیه انقلابی و منش شما موجب تشکر است، اما امروز حرکت دولت مانند حرکت کسی است که روی تردمیل می‌دود و مسافتی طی نمی‌شود؛ امروز نقطه (الف) و (ب) شما کجاست که ارزیابی کنیم پیشرفتی در امور اتفاق افتاده یا خیر؟
کلاهبرداری با تخریب خودروهای فروشی
منشا در رفسنجان ماندنی شد، پرسپولیس منتفی شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ