اهواز- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از احداث ۲۰ مجتمع بزرگ دامپروری در استان با هدف ایجاد اشتغالزایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان طی هفته دولت خبرداد.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان در هفته دولت خبرداد.
سومین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی ۵ چمنی آقایان پیش از اعزام به عمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد.
سومین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی ۵ چمنی آقایان پیش از اعزام به عمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ۲۰ رایزن بازرگانی داریم که به ۴۰ نفر افزایش خواهند یافت، گفت: ۴۵ مرکز تجاری فعال در جهان داریم، اما کیفیت مهم‌تر از کمیت برای کشور اهمیت دارد.
در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت پتروشیمی نوری با حضور ۸۴.۷۶ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
آقامحمری، عضو مجمع تشخیص با بیان اینکه ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در سطح کشور شناسایی شده است، گفت: ۱۶۷ محله در طبقه خیلی شدید از لحاظ محرومیت قرار دارند که جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شوند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: با 5 درصد کاهش در هزینه‌ها و ۲۰ درصد افزایش در درآمدها شاهد سودآوری در سازمان‌ها و شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲ خواهیم بود.
دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۲۰ تهران از این مجتمع قضایی بازدید و با کارکنان این دادسرا به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
امروز مطالبی همچون افت دلار توافقی با معامله حدود ۲۰ میلیون اسکناس، پیش بینی بورس فردا | شاخص بورس به کدام سمت می‌رود؟، امید به صعودی شدن قیمت بیت کوین، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع حپارسا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اطلاعات مجمع جهانی اقتصاد نشان می‌دهد که تورم لجام‌گسیخته بزرگ‌ترین نگرانی کشورهای عضو گروه ۲۰ طی سال‌های آینده است.
منابع عراقی اعلام کردند که بر اثر وقوع آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در مرکز بغداد، دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی فوق العاده شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با نماد بوعلی با حضور ۹۲.۱ درصد سهامداران برگزار شد. افزایش سرمایه بوعلی چه شد؟
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فرابورس ایران برگزار شد و طی آن افزایش سرمایه ۲۰ درصدی «فرابورس» از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی به تصویب رسید.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.
مشهد ـ مدیر عامل مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در تابستان سال جاری بیش از ۲۰ هزار نفر در صنایع دوره کارورزی را پشت سر گذاشتند.
خرم‌آباد- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اتمام اصلاح قانون معدن از سوی این کمیسیون گفت: سیاست مجمع تشخیص این است که مالیکت دولت در صنایع بیشتر از ۲۰ درصد نشود.
اردوی ۲۰ روزه تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در مجتمع تفریحی شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد.
مجمع عمومی سازمان ملل که سران کشورها، نخست وزیران و اعضای کابینه کشور‌های عضو را گرد هم می‌آورد، از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ سپتامبر در نیویورک – مقر سازمان ملل – برگزار خواهد شد و طبق برنامه مقدماتی این رویداد، نماینده روسیه در تاریخ ۲۴ سپتامبر (مصادف با دوم مهر ماه) در این مجمع سخنرانی خواهد کرد.
علی اصغر مجرد بعد از ماه ها مصدومیت آماده بازی برای تیم ملی است.
رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره سبد واکسیناسیون کرونا در ایران، اظهار کرد: سه واکسن با پلتفرم ویروس غیرفعال شده شامل واکسن‌های برکت، فخرا و سینوفارم است. همچنین چهار واکسن با پلتفرم پروتئین نوترکیب شامل واکسن پاستوکووک، کووپارس، اسپایکوژن و نورا در سبد واکسیناسیون ایران قرار دارند. در واقع به طور کلی ۷ نوع واکسن در مراکز در اختیار مردم است.
به گزارش سازمان هواشناسی در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پیش بینی می شود.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ