آندریاس هرتزوگ دستیار یورگن کلینزمن در کره‌جنوبی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزاد بادپا خادم شریف حرم مطهر احمد ابن موسی، رشادتش این روزها بر سر زبان‌هاست، همان کسی که ممکن بود جانش به خطر بیفتد؛ اما حاضر نشد جانش را بردارد و از کنار این حمله تروریستی عبور کند.
نوری‌قزلجه نماینده مجلس درباره اعلام وصول نشدن استیضاح وحیدی به دلیل رفاقت با قالیباف یا حمایت‌های نهاد‌های خاص از وزیر کشور، به صراحت گفت: «اصلا تصور نمی‌کنم که استیضاحی صورت بگیرد و وزیر کشور با استیضاح عزل بشود. احتمال این استیضاح در مجلس یازدهم بسیار کم است. سبک و سیاق رای نمایندگان و فشار‌هایی که هست را احساس می‌کنیم.»
امید عالیشاه با حضور در هفته اول لیگ برتر تبدیل به هفتمین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس شد.
دو دوست دوران نوجوانی دوباره در تیم ملی والیبال در کنار هم هستند.
نیمار و پدرش که هم اکنون در اسپانیا حضور دارند با پینی زهاوی دیدار کردند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
ایلکای گوندوگان و روبرت لواندوفسکی که سالها پیش در دورتموند همبازی بودند و بعد مسیرهای متفاوتی در پیش گرفتند حالا بار دیگر پیراهن یک تیم را بر تن می‌کنند: بارسلونا.
سرمربی فولاد برنامه ویژه‌ای برای تیمش در فصل جدید لیگ برتر دارد.
پدرو رودریگز، ستاره سابق بارسلونا و حال حاضر لاتزیو، پیشنهادی خوب از فوتبال عربستان دارد و احتمالا فصل بعد راهی لیگ حرفه ای این کشور خواهد شد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور حکایت از هفته های پایانی جذاب در بهار ۱۴۰۲بین مدعیان قهرمانی می دهد.
روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که سرخیو راموس تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به سران باشگاه اعلام کرده است.
اتوبوس کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر که ساعتی پیش در فرودگاه رشت به زمین نشسته، راه خود را به سمت آرامگاه انزلی کج کرد.
حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، باز هم اظهارنظری جنجالی داشته است.
مهر سال گذشته به پیشنهاد احسان خاندوزی، به‌عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد، اما به نظر می‌رسد روز‌های آخر را در خیابان میرداماد می‌گذراند. امام‌صادقی است و در این دانشگاه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی گرفته، صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
رفیق کی‌روش: ترکیب ایران شوکه‌ام کرد!
کاروان اعزامی مدیران فوتبال برای تماشای بازی ایران و انگلیس وارد دوحه شدند.
کمک مربی کارلوس کی‌روش پا به پای او اجرای تمرینات را زیر نظر دارد.
میرشاد ماجدی، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال امروز در دفتر هم‌بازی قدیمی‌اش حضور یافت.
میرشاد ماجدی، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال امروز در دفتر هم بازی قدیمی اش حضور یافت.
دو بازیکن خوزستانی و رفیق قدیمی در دیدار دوستانه نساجی و الخریطیات برخورد گرمی باهم داشتند.
دو بازیکن خوزستانی و رفیق قدیمی در دیدار دوستانه نساجی و الخریطیات برخورد گرمی باهم داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ