هافبک نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر در بازی با پیکان غافلگیر نمی شدند همین یک شکست را هم تا به این جای کار نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام، ستاره جدید رئال مادرید، روز گذشته عملکرد درخشانی در تمرینات به نمایش گذاشت.
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
روز اول که هدایت تیم را برعهده گرفتم همه فکر می کردند مدعی سقوط باشیم اما بچه های من جنگیدند و عملکرد خوبی داشتند.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به گسترش دامنه ژئوپلتیکی کشورمان، گفت: امروز در حوزه ژئوپلتیک مرزهای خودمان را گسترش داده‌ایم و قصد داریم این اقتدار را در همه مرزهای آبی خودمان نشان دهیم.
یک رسانه پرتغالی با ستایش از درخشش مهدی طارمی در جریان پیروزی 4-0 پورتو مقابل آروکا از او به عنوان ستاره همه جا حاضر پورتو یاد کرد.
پرچمی خطاب به مردم گفت که گول جریان‌هایی را که با تئاتر و هنر و تجمعات فرهنگی ضدیت دارند، نخورند و به سالن‌های تئاتر بیایند و کارها را ببینند. نمایش‌هایی مانند نمایش ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اصولا خیلی از حرف‌ها را در تئاتر می‌توان مطرح کرد. در واقع حمایت از تئاتر، حمایت از همان هدفی است که همه ما به دنبالش هستیم.
هافبک سابق استقلال در روزهایی که دوران اوج فوتبال خود را به نمایش می‌گذاشت با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.
نمایش تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز تحسین بر انگیز بود، بطوریکه در دقایق پایانی با دو گل همراه شد و حالا ایران یکی از گزینه های اصلی صعود به دور دوم بازی هاست.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است فیفا در دیدار قطر و اکوادور قصد داشت تکنولوژی جدید خود را به نمایش بگذارد.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
ملی‌پوش ایرانی پورتو با یک نمایش خیره کننده دیگر تیمش را صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان کرد.
مهاجم تیم هوادار با اشاره به گل بی‌اثرش مقابل سپاهان، مدعی است که نمایش برتری را برابر حریف به اجرا گذاشته بودند.
هافبک استقلال مدعی است علیرغم انتقاداتی که هواداران به شیوه بازی این تیم برابر پیکان داشتند، آنها یک نمایش موفق را برابر حریف پشت سر گذاشتند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از وظایف مهم همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور، آن است که ظرفیت‌های لازم برای توسعه پلتفرم‌های داخلی جهت کمک به انتقال محتوا به مخاطب را فراهم کنند.
ساپینتو در سه هفته گذشته سیستم‌های متفاوتی را به نمایش گذاشت و از تعداد بازیکنان زیادی هم استفاده کرد.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
بنری که یک هوادار در دیدار شب گذشته رئال مقابل آینتراخت فرانکفورت به نمایش گذاشت، توجه زیادی را جلب کرد.
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.
پس از اظهارات تقی علی‌قلی‌زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، اسناد مرتبط با این فیلم که مالکیتش را در اختیار دارد، برای نخستین بار منتشر کرد.
«سیاه‌باز» را در خلاصه داستان فیلمی درباره ماجراهای یک بیت‌کوین باز می‌شناسیم اما همه ماجرا این نیست. داستان این فیلم از یک تصادف آغاز می‌شود که همه چیز آن مشکوک است، قصه از آغاز به ما یادآوری می‌کند که حواستان جمع باشد، این‌ها همه واقعیت نیست.
هرچند جشنواره به واسطه محدودیت‌های کرونا و همچنین اکران آنلاین فیلم‌ها که به بی‌میلی گروهی از مستندسازان مطرح برای حضور در این رویداد منجر شد، افت کیفی داشته، همچنان رویداد مهمی محسوب می‌شود. در این دوره نیز مستند‌هایی وجود دارد که ارزش یک بار دیدن را دارند.
به همه مدیران دولتی مسئول، محافل و شوراهای پنهان و آشکار می‌گوییم؛ لطفا جسارت داشته باشید و از پس پرده درآیید و صریح و روشن برای اهل فرهنگی که مهرجویی را از معدود نشان‌ها و امضاهای فیلم‌های ایرانی می‌دانند و برای مردمی که او را تعالی بخش سینمای ایران می‌دانند، بگویید که صلاح نمایش ندادن فیلم مجوز دار استاد بزرگ ما در چیست؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ