هویج پلو با مرغ ریش ریش یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده و جذاب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
اگر به دنبال یک کیک رژیمی و ساده هستید که در کمترین زمان هم پخته و آماده شود ما به شما کاپ کیک جوی دوسر و هویج را پیشنهاد می‌دهیم.
هویج پلو طعم شیرینی دارد و هرچقدر زعفران این غذا بیشتر باشد رنگ و لعاب بهتری خواهد داشت و شما می‌توانید فیله مرغ را لای پلو قرار دهید و یا در موقع سرو روی پلو قرار دهید.
پختن کیک و شیرینی در خانه لذتی دارد که هر کسی آن را حتی یک‌بار تجربه کرده باشد، طرفدار آن می‌شود.
سالاد فتوچینی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب فتوچینی با سیب زمینی، خیارشور، هویج، فلفل، ذرت و... تهیه می‌شود.
ترشی مدیترانه‌ای یکی ازا نواع ترشی‌های بین‌المللی خوشمزه و محبوب است که از ترکیب گل کلم با هویج، سیر، زیتون، خیار شور، قارچ و... تهیه می‌شود.
مربای میوه مخلوط یکی از انواع مرباهای ایرانی است که از ترکیب سه میوه سیب، به و هویج تهیه می‌شود و عطر و طعم بسیار دلنشینی دارد.
ته چین هویج پلو نوعی غذای مجلسی و بسیار خوشمزه است که از ترکیب برنج با هویج، فیله مرغ، پیاز، زرشک، زعفران و ... تهیه می‌شود.
کیک هویج یکی از کیک‌های خوشمزه عصرانه است که به دلیل داشتن هویج و دارچین دارای عطر و بوی بسیار دلپذیری است و همراه با کرم پنیری طعم دلچسبی دارد.
کوکو سبزیجات یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و گیاهی است که با سبزیجاتی مانند هویج، کدو سبز، قارچ، پیاز و... تهیه می‌شود.
هویج پلو با فیله مرغ یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توایند با فیله مرغ زعفرانی تهیه کنید.
سالاد بروکلی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب کلم بروکلی، هویج، خیارشور، ذرت، شوید و... تهیه می‌شود و بسیار پر خاصیت و خوشمزه است.
سوپ گل کلم یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه گیاهی است که برای تهیه آن از سبزیجاتی مانند گل کلم، سیب زمینی، هویج، شوید و... استفاده می‌شود.
مرغ رستورانی یکی از روش‌های گوناگون پخت مرغ است که در آ مرغ با سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای و هویج طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و خوش طعم است.
سوپ شیر یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه و مجلسی است که شیر یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و به دلیل داشتن قارچ و هویج بسیار مقوی است.
ترشی سبزیجات از ترکیب هویج، گل کلم، قارچ، زیتون و... تهیه می‌شود که عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای غذاست.
سوپ شلغم یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه و بسیار پرخاصیت است که از ترکیب سبزیجاتی مانند شلغم، هویج، کرفس و... تهیه می‌شود و برای سرماخوردگی مفید است.
ترشی یونانی از ترکیب سبزیجات رنگارنگی مانند زیتون، هویج، فلفل دلمه‌ای، قارچ و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و پرطرفدار است.
مربای هویج رژیمی یک مربای بدون شکر است که همان عطر و طعم مربای هویج را دارد و برای پخت آن از شیره انگور به جای شکر استفاده می‌شود.
سالاد اسفناج و هویج یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از ترکیب اسفناج و هویج استفاده می‌شود. این سالاد خوشمزه سرشار از مواد مغذی است.
سالاد سیب لهستانی یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از سیب سبز ترش و سبزیجاتی مانند هویج، پیاز، نخود فرنگی، خیارشور و... استفاده می‌شود.
ترشی هویج یکی از انواع ترشی‌های خوشرنگ و خوشمزه است که از ترکیب هویج با فلفل ترشی، موسیر و ادویه تهیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ