معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی درآمدزایی بانوان را تضمین می‌کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسکو با برگزاری نمایشگاهی بین‌المللی، تجهیزات نظامی توقیف شده غربی توسط روسیه از طرف اوکراینی را به نمایش گذاشت.
در این گزارش نگاهی به نسل جدید فناوری ربات در نمایشگاه رباتیک سوئیس ررا می بینید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان ایجاد می شود، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
نمایشگاه صنایع‌دستی در محل ساختمان سازمان برنامه و بودجه افتتاح شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی گفت: کارت اعتباری خرید محصولات صنایع‌دستی در نمایشگاه ملی اصفهان ارائه می‌شود.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانی در مشهد خبر داد.
نمایشگاه مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای با حضور قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.
وزیر کشور ضمن بازدید از سالن صنایع دستی نمایشگاه اکسپوی تهران؛ برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بهترین فرصت برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان اصیل و گمنام عرصه صنایع دستی دانست.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: نمایشگاه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنایع‌دستی و گردشگری پرور، «یک عصر یک فرهنگ» در سمنان دایر شد.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در بازدید از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و فعالیت‌های مجموعه کاخ گلستان گفت: کاخ گلستان ظرفیت بسیار مناسبی برای حمایت از صنایع‌دستی دارد.
نمایشگاه آثار هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر معروف به سرو سیمین ۷ با حضور عضو شورای جهانی صنایع‌دستی و معاون صنایع‌دستی کشور افتتاح شد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 18 بهمن 1401 به مدت 4 روز با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید صنایع‌دستی را دریافت کرد.
اهواز- در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، لوح ثبت شهر ملی حصیربافی توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهردار رفیع اهدا شد.
«شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از اختصاص ۲۰ میلیون تومان وام خرید صنایع دستی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان خبر داد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی گفت: برپایی این نمایشگاه مانند برپایی جشنواره غذا و فست‌فود نیست.
نخستین جشنواره و نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی بسیج در استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.
اصفهان _ آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتل‌داری اصفهان برگزار شد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف تأمین سوغات زائران برپا شده است.
نمایشگاه عکس سفید و سیاه با نمایش ۴۰ تابلو عکس غیررنگی از طبیعت و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ