سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تسریع در تبدیل اسناد دفترچه‌ای سازمان ملی زمین و مسکن به سند تک‌برگ و تهیه نقشه‌های حدنگار برای اراضی دولتی کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقشه های باستانی جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف است که شامل داستان‌های مسافران و تاریخ‌های می‌شود که مبتنی بر اساطیر هستند؛ به همین دلیل است که مدت‌ها پس از درست کردن این نقشه‌ها، در بسیاری از آن‌ها هیولاها، اژدها، جانوران دریایی و خشکی‌های فرضی وجود دارند.
دلیریان ادامه داد: با پرتاب ماهواره خیام در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ که امکان تأمین تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک مکانی ۱ متر را در بازه زمانی کوتاه از کل کشور فراهم می‌آورد، ظرفیت منحصر به فردی در اختیار کشور قرار گرفت تا نقشه‌های پوششی کل کشور بعد از حدود دو دهه به روزرسانی شود.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت: نقشه های پوششی کشور بعداز ۲ دهه با ماهواره خیام به روز رسانی می شود.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت: نقشه های پوششی کشور بعداز ۲ دهه با ماهواره خیام به روز رسانی می شود.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت: نقشه های پوششی کشور بعداز ۲ دهه با ماهواره خیام به روز رسانی می شود.
یکی از رهبران ائتلاف چارچوب هماهنگی از نقشه‌های شرورانه کاخ سفید علیه امنیت و ثبات عراق پرده برداشت.
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه‌های آنان در داخل و خارج است.
سفیر روسیه در چین بر این باور است که مسکو و پکن قادرند تا توطئه‌های خطرناک غرب و ناتو را خنثی کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تساوی بدون گل نوجوانان ایران و قطر در جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا پرداخت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، برنامه‌های بسیاری برای ایجاد تغییر و تحولات بنیادین در این تیم در فصل آینده تدارک دیده است.
رئیس پارلمان لبنان با اشاره به دستاورد مقاومت در آزادسازی خاک این کشور از دست اشغالگران صهیونیست از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از مقاومت لبنان قدردانی کرد.
رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: تصویب نقشه های جدید موجب تسریع روند نوسازی شهر تهران خواهد شد.
رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده به عنوان دو عنصر تهاجمی سمت راست سپاهان روز خوبی برابر استقلال پشت سر گذاشتند.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قوی وارد میدان شدند، سینه سپر کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲ آبان را از نظر می‌گذرانید.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه دشمنان ایران به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم، نقشه‌های آنها ناکام ماند.
شورای نگهبان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص حوادث اخیر اعلام کرد: ملت شریف ایران و مسوولان کشور، با سرلوحه قرار دادن بیانات آگاهی‌بخش رهبر انقلاب که چراغ راه حرکت همگان در حوادث مختلف است، راه را بر فریبکاری دشمنان داخلی و خارجی مسدود خواهند کرد.
شورای نگهبان در بیانیه ای تاکید کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.
خمین - نماینده مردم خمین در مجلس گفت: شفافیت و اقناع افکار عمومی موجب جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و نقشه‌های براندازانه دشمن را خنثی می‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه پیاده‌روی اربعین را تیری بر قلب آمال و نقشه‌های دشمنان اسلام دانستند و از میزبانی مردم استان‌های مرزی و تلاش نیروهای امنیتی قدردانی کردند.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه به زائران اربعین توصیه می‌کنیم، در این سفر الهی مراقب نقشه‌های دشمن غدار باشند، تاکید کرد: شما خواب را از چشمان شیاطین زمان ربوده‌اید.
مشهد ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد.
ابوالفضل جلالی علاقه ای به از دست دادن جایگاه خود در سمت چپ ترکیب استقلال ندارد.
سیلویرا و دانشگر دو مدافع جدید سپاهان در دیدار برابر استقلال خوب و بدون اشتباه ظاهر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ