آئورلیو دی‌لورنتیس ، رئیس باشگاه ناپولی، قهرمانی در سری آ را تنها یک نقطه شروع برای جاه طلبی های بزرگ این باشگاه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، معتقد است که باشگاه در تامین خدماتی که شایسته اوست ناموفق عمل کرده است.
آئورلیو دی‌لورنتیس با تعیین 150 میلیون یورو قیمت برای رضایت نامه ویکتو اوسیمن او را عملا غیرقابل فروش کرده است.
ورود پول عربستان به بازار نقل و انتقالات سبب شده قیمت بازیکنان بالا برود و برای نمونه، حالا آئورلیو دی‌لائورنتیس، رییس باشگاه ناپولی برای فروش ویکتور اوسیمن 180 میلیون یورو می‌خواهد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، در نظر دارد تا ویکتور اوسیمن را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کند.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، تاکید کرد که فقط به یک شرط حاضر است اجازه جدایی ویکتور اوسیمن را صادر کند.
آئورلیو دی‌لورنتیس اجازه نمی‌دهد کریستیانو جونتولی به یوونتوس بپیوندد، ضمن اینکه تاکید کرد فهرستی 40 نفره از مربیان دارد که مربی بعدی ناپولی را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند.
دالما مارادونا، دختر دیه‌گو مارادونا، با حمله به اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، او را متهم کرد که مانع از حضورش در جشن قهرمانی ناپولی در سری آ شده است.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی از هواداران تیم خواست برای پیدا شدن جانشین لوچانو اسپالتی صبر به خرج دهند.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس ناپولی اولین تماس‌ها را با سرجیو کنسیسائو، مربی پورتو داشته تا او را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی معرفی کند.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی فاش کرد، لوییز انریکه قصد دارد به لیگ برتر انگلیس برود و برای همین پیشنهاد او را نپذیرفته.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در یک مصاحبه از ایده‌های خود برای تغییر فوتبال مدرن پرده برداشت و گفت استراحت بین دو نیمه باید حذف شود.
آنتونی دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی سرانجام جدایی لوچانو اسپالتی را تایید کرد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در تماس مستقیم با لوییز انریکه بوده تا مربی سابق بارسلونا را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی جذب کند. اسپالتی در پایان فصل از ناپولی خواهد رفت.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تایید کرد که انگیزه تیمش در دیدار امشب مقابل اینتر، شکست دادن تیمی است که به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا کرده است.
حالا که لوچانو اسپالتی گفته از ناپولی جدا می‌شود، قهرمان ایتالیا به یک مربی جدید نیاز دارد و البته بازار نقل و انتقالات خالی از گزینه نیست.
لوچانو اسپالتی عملا اعلام کرده که در تابستان از ناپولی جدا خواهد شد، بنابراین آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس ناپولی جلوی پیوستن کریستیانو جونتولی به یووه را خواهد گرفت.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی به شایعه خروج اوچیانو اسپالتی از این تیم واکنش نشان داد و گفت: «نمی‌خواهم بالهای او را قیچی کنم، آزادی خیلی مهم است.»
رسانه‌های ایتالیایی تایید می‌کنند رابطه لوچانو اسپالتی و دی لورنتیس، سرمربی و رئیس باشگاه ناپولی پس از قهرمانی در سری A سردتر شده است.
آئورلیو دلورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در گفت و گو با روزنامه لا رپوبلیکا ایتالیا درباره پشت پرده فوتبال در ایتالیا و ناپل حرف زد.
آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس و مالک باشگاه ناپولی، به هواداران وعده داد که از این پس برای فتح لیگ قهرمانان به شکل جدی تلاش خواهند کرد.
آئورلیو دی‌لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، تصمیم گرفته با تیم به اودینه نرود و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی گفت، تیمش جام صداقت را برده و یووه را نیز مسخره کرد.
اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، ایده تشکیل سوپرلیگ اروپا را رد کرده ولی در عین حال با انتقاد شدید از یوفا خواهان ایجاد جایگزینی دیگر برای رقابتهای اروپایی فعلی شد.
کنفدراسیون فوتبال آفریقا معتقد است که آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، با اظهارنظر اخیر خود در مورد بازیکنان آفریقایی، قوانین یوفا را نقض کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ