کنفدراسیون فوتبال آفریقا معتقد است که آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، با اظهارنظر اخیر خود در مورد بازیکنان آفریقایی، قوانین یوفا را نقض کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مادر دله آلی حرف های پسرش در مصاحبه با گری نویل و اتهاماتی که زده بود را از اساس تکذیب کرد.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس، می‌گوید: می‌خواهند واقعیت‌ها را زیر حرف‌های قشنگ و شعار‌های زیبا قایم کنند. در نگاه به شاخص‌ها، می‌بینیم بسیاری از آن‌ها رشد منفی دارند و اینکه ما گفتاردرمانی و شعاردرمانی کنیم، واقعا نمی‌دانم چقدر مطلوب باشد، اما باید قبول کنیم مردم این‌ها را از ما نمی‌پذیرند.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید، حرف‌های هم دانشگاهی سابقش علیه قلعه‌نویی او را شوکه کرده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی خود انتخاب سرمربی این تیم را به تاخیر انداخت؛ او با هواداران حرف زده است.
اخلاق خاص در مربیگری، رفتار ویژه با بازیکنان و جام‌های خاطره‌انگیز، او را در ذهن هواداران میلان و ایتالیا ماندگار کرده.
مرادمند از انگیزه‌های خود و هم‌تیمی‌هایش برای دربی می‌گوید. او امیدوار است که بتواند انتقام شادی بیرانوند در پایان شهرآورد یکصد را بگیرد و در این میان با ستاره‌های استقلال، برای رقبا کری خواند.
این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...
از جورجینا در مورد تجربه تماشای بیابان عربستان سوال پرسیده شد و او گفت: «من بسیار خوشحالم که توانستم با این بهشت روی زمین ارتباط برقرار کنم. قدرت و جادویی که در بیابان عربستان است باورنکردنی است.»
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در واکنش به حرف‌های جنجالی روز گذشته برادر لیونل مسی گفت که این مساله ارتباط بین مسی و بارسا را خراب نخواهد کرد و فاقد اهمیت است.
متهم گفت: با شنیدن حرف‌های همسرم خیلی عصبانی شدم و می‌خواستم خودم را بکشم، اما او مانع کارم شد. بعد تصمیم گرفتیم باهم دست به خودکشی بزنیم که دل‌مان برای بچه‌های‌مان سوخت و در نهایت با پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتیم مرد راننده را به قتل برسانیم.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از قهرمانی در جام جهانی، به صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
شفر می‌گوید نوسانات ایران در جام جهانی برایش قابل هضم نبوده و شگفتی این جام برای او عملکرد ایران بوده نه حذف آلمان.
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، شایعه اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی را رد کرد و گفت که حرف‌های اخیر ادینسون کاوانی بر علیه او نبوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.
فاضل میبدی گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه‌هایشان گذاشته‌اید و حرف‌هایشان را گوش نمی‌دهید و طردشان می‌کنید، نمونه‌اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی‌خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می‌شود و می‌گوید ۶۰ درصد این‌ها فاسد و فاحشه هستند.
خاندوزی درباره تذکر روز گذشته رئیس مجلس به او درباره تبصره هجده و استفاده از لفظ خستگی و رودربایستی برای وی گفت: البته بنده دغدغه رئیس مجلس را در خصوص تسهیلات اشتغالزایی درک می‌کنم، اما بیش از یک سال است که آقایانی که اهل خستگی و رودربایسی بودند، رفته‌اند.
محمد جواد شکوری مقدم مدیر و مالک آپارات و فیلیمو در ویدئویی کوتاه خبر از تعطیلی پلتفرم آپارات گیم که درگاه داخلی مورد علاقه گیمرهای ایرانی بود داد. او در این ویدئوی انتقادی از نقش مستقیم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این تعطیلی سخن گفته است و فشارهای او درباره مستهجن بودن فضای این شبکه پخش محتوا را دلیل این تعطیلی اعلام کرده است.
سرمربی هوادار می‌گوید مقصر شکست برابر پرسپولیس او بوده و هیچ بهانه‌ای نخواهد آورد.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
جواد منافی می‌گوید به زعم او اعضای تیم پیکان 10 دقیقه روی سر داور ریختند و مانع از گرفتن پنالتی برای نساجی شدند.
عضو كميته فنى فدراسيون فوتبال در زمان انتخاب مارك ويلموتس اعلام كرد اعضاى اين كميته در جريان انتخاب مربى بلژيكى نبودند.
یک سال بعد از وداع اشک‌بار لیونل مسی با بارسلونا، او نسبت به صحبتهای اخیر مدیران بارسا درباره بازگشتش به نوکمپ واکنشی نشان نداده و مصمم است با پیراهن PSG افتخارآفرینی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ