(ویدئو) خسارات ناشی از انفجار‌هایی مهیب در فرودگاه کریمه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایده پرش یک خودرو از روی یک خودروی دیگر، معمولا با شکست مواجه شده و شامل هزینه‌ها و خسارات‌ بسیاری خواهد شد. به خصوص اینکه خودرویی که می‌پرد، یک پیکاپ ۶ چرخ غول پیکر باشد!
بارش سنگین باران در مسکو پایتخت روسیه منجر به آبگرفتگی خیابان‌ها شد و خساراتی هم به درختان و تجهیزات عمومی وارد آورد. منبع: فارس
سالیانه ۱.۵ میلیارد دلار، گرازهای وحشی به مزارع آمریکا خسارت وارد می کنند که این باعث شده تا کشاورزان از انواع تسلیحات و تجهیزات برای مقابله با آن ها استفاده کنند.
فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی وزش باد خیلی شدید از دقایقی قبل در تهران آغاز شده که خساراتی هم به دنبال داشته است.
تصادف خودروی پژو پارس با خودروی قدیمی هوندا آکورد، سبب وارد شدن خسارت شدید به پژو شده و خودروی هوندا خسارت چندانی به خود ندید.
رئیس امور عشایر اهر گفت: براثر برف‌وکولاک، شدت سرما و برودت دما در ارتفاعات اهر و هریس بیش از 1000 راس دام تلف شد و خسارت‌هایی به راه‌ها، چادرها و وسایل زندگیِ عشایر واردشده که برآورد اولیه میزان خسارت 20 میلیارد تومان است./فارس
کاظمی - فرماندار خوی: بر اساس اعلام گروه‌های ارزیابی اعزامی به منطقه، زلزله خوی خسارت جزیی داشته است. آب و برق یکی دو روستا قطع شده بود که مشکل برطرف شد.
لحظات پیش یک زمین‌لرزه نسبتاً شدید کابل را تکان داد. هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این زمین‌لرزه و این‌که دیگر در کدام بخش‌های کشور احساس شده، جزییات در دست نیست. خبرگزاری فرانسه هم از احساس شدن زلزله شدیدی به قدرت ۷.۷ ریشتر در پاکستان خبر داده است.
یکی از همراهان مصدومین حادثه چهارشنبه‌سوری گفت: آتش بازی چهارشنبه‌سوری، جز خسارت برای خود و خانوادهایشان چیزی ندارد.
حریق ۲ چادر اسکان اضطراری در شهرک ولیعصر، خوشبختانه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.
برف شهر باهموت اوکراین را در شرق این کشور پوشانده است، جایی که نبرد‌های شدیدی بین نیرو‌های اوکراینی و ارتش روسیه که بیش از شش ماه است در تلاش برای کنترل آن بوده و خسارات سنگینی را متحمل شده، درگرفته است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین تایید کرد که باهموت سایر مناطق در منطقه دونتسک تحت حملات مستمر روسیه هستند.
تصویری عحیب از لحظه از بین بردن قندیل از بالای یک ساختمان که با خسارت همراه شد را ببینید./خبرفوری
رسانه‌های سعودی از ادامه‌های بارش‌های پرحجم و سیل‌آسا و مختل شدن زندگی عادی مردم در چند شهر اصلی عربستان خبر داده‌اند. تصاویری که دوشنبه (۱۲ دی) در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، وضعیتی شوکه‌کننده از سیلاب‌های شدید در مناطق مختلف عربستان به خصوص در شهرهای جده، مکه و مدینه را نشان می‌دهند. از پنج‌شنبه گذشته شهر مکه به شدت آسیب دیده، همه خیابان‌های شهر مدینه زیر آب رفته‌اند و در طول چند هفته گذشته خیابان‌های جده خسارات قابل توجهی دیده‌اند./ایسنا
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
در پی حمله موشکی ارتش روسیه به یک محله مسکونی در دنیپروپتروفسک اوکراین شماری زخمی شدند و خسارات زیادی به جا ماند.
محمد پودینه شهردار زابل می‌گوید: بخشی از شبکه فاضلاب زابل دچار فرسودگی شده و به دنبال آن بخشی از زیرساخت زمین در خیابان طالقانی زابل خالی شده و موجب وارد آمدن خسارت به یک خودروی شخصی شد.
سخنگوی پلیس ننگرهار و فرمانده پلیس لعلپور که از اعضای طالبان هستند برای ارائه گزارش خسارات سیل تا کمر وارد آب شدند.
تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. هنوز هیچ گزارشی از خسارت و تلفات این حادثه به دست نیامده است.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
مدیر روابط عمومی قشم ایر گفت: تعدادی از مسافران پرواز نجف-تهران به دلیل تاخیر در انجام این پرواز اقدام به وارد کردن ضرباتی به هواپیمای قشم‌ایر کرده و به آن خسارت میلیونی وارد کردند.
بارش باران تابستانی در مناطق عشایری کوهرنگ چهارمحال و بختیاری خسارات فراوانی به برجایی گذاشت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی‌های میدانی برای ارزیابی خسارات صورت می‌گیرد، خوشبختانه تلفات جانی اتفاق نیفتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ