هافبک مازنی سبزپوشان اصفهان اعتقاد دارد ذوب آهن برای فصل بعد می اواند سهمیه آسیایی بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با ورود نخستین کاروان زائران ایرانی برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی(ع) به گذرگاه المنذریه، نیروهای حشدشعبی از آغاز اجرای طرح «مسیر امن» در این منطقه خبر دادند.
درویش توضیح می‌دهد: «ساخت‌وساز اقامتگاه و هتل و تبدیل آن به جایی مانند کیش، کاملا خطاست. آشوراده در زون امن میانکاله قرار دارد و معبر ورود پرندگان مهاجر به کشور است. این پرندگان نیز نیاز به امنیت دارند تا به ایران وارد شوند. ضمن اینکه این پرندگان می‌توانند با آفات مقابله و حاصلخیزی خاک منطقه را تقویت کنند.»
ابراهیمی تولد دومین گوساله در فاصله کمتر از ۱۵ روز در این منطقه را برآیند ایجاد محیط امن و ایمن برای این گونه در معرض انقراض دانست و گفت: همه تمهیدات برای فراهم شدن فضایی آرام توام با شرایط مناسب زیستی در پهنه تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی در ارسنجان ایجاد شده است.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان مدعی شد که پروژه های مشترک آنکارا و باکو به ایجاد فضای با ثبات و امن در منطقه اوراسیا کمک می کنند.
شهردار منطقه ۸ تهران از شناسایی نقاط حساس و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید شرایط در منطقه زاپروژیا به گونه ای پیش می رود که بر ضرورت ایمن کردن محیط اطراف نیروگاه هسته ای این منطقه می افزاید.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
تیم فوتبال ملوان در دیدار پایانی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم سه امتیاز ارزشمند را از تیم انتهای جدول کسب کرد.
«رافائل گروسی» پس از سفر به روسیه و دیدار با مقامات هسته ای این کشور، بر ضرورت ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه هسته ای زاپروژیا تأکید کرد.
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین می گوید زمان توافق بر سر ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه زاپروژیا نامشخص است.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز اعلام کرد که پیشرفت هایی در زمینه ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه هسته ای «زاپروژیا» حاصل شده است.
کیهان: باید از آقای عبدالحمید پرسید: این که با سخنان تحریک‌آمیز شما، کف خیابان برای مردم عادی منطقه نا امن باشد، اما عناصر شرور، بهانه معرکه گیری و شرارت پیدا کنند، چه چیزی را عاید شما می‌کند؟ این طوری می‌خواهید برای زندگی مردم عادی دل بسوزانید؟
آسیابی تاکید کرد: دشمن از برجسته کردن حوادث ایران به دنبال القای ناامنی در کشور است در حالی که ایران از کشورهای امن جهان و منطقه است.
شهردار منطقه ۹ از احداث ۱۱ سرعتکاه آسفالتی با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در غرب پایتخت خبر داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید امنیت نیروگاه اتمی زاپروژیا در نشست شورای امنیت بررسی خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ۱۴۹ مورد اقدام ترافیکی در راستای پروژه راه‌های امن به مدرسه خبر داد.
مدیرکل آژانس انرژی اتمی (IAEA) بر لزوم ایجاد یک منطقه «امن و حفاظت‌شده» پیرامون نیروگاه زاپروژیا تاکید کرد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته آینده برای رایزنی درباره ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا راهی مسکو و کی‌یف می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از بهره مندی از ۸ ست کوهستان، یک فروند هلی‌کوپتر با یک پرواز ۵ ساعته و یک سگ زنده‌یاب خبر داد و گفت: تعداد کل افراد حادثه‌دیده ۳ نفر بودند که ۲ نفر از حادثه‌دیدگان توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر پیدا شده و پس از رهاسازی به منطقه امن انتقال داده شدند.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق، اعلام کرد: ایران همواره خواهان عراقی با ثبات، امن، قدرتمند و ایفاگر نقش سازنده در تحولات منطقه است و هیچگاه حمایت‌های خود را از روند‌ها و نهاد‌های سیاسی و قانونی این کشور دریغ نکرده است.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری مانور اطفا حریق و تخلیه امن با فعالیت و نظارت ٢۵ نفر از اعضای ستاد بحران در ساختمان شهرداری ناحیه ٣ منطقه ١٣ واقع در محله حافظیه خبر داد.
دبیرکل سازمان ملل با درخواست از روسیه و اوکراین برای حمله نکردن به هیچ بخشی از این تأسیسات یا مناطق اطراف آن، تاکید کرد: «این تأسیسات نباید به عنوان بخشی از هیچ عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه توافق فوری در سطح فنی در مورد محیط امن غیرنظامی برای تضمین امنیت منطقه مورد نیاز است».
دبیرکل سازمان ملل امروز در بیانیه ای خواستار برقراری منطقه امن اطراف نیروگاه هسته ای «زاپرویژیا» شد.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر با ادعای مبارزه با عناصر تروریستی در مناطق شمالی سوریه اعلام کرد آنکارا بر طرح ایجاد منطقه امن در مرزهای جنوبی خود اصرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ