جراحی چاقی از سن ۱۶ تا ۶۵ سال قابل انجام است، اما اگر بیمار در سن کمتری باشد با مشاوره غدد و اطفال در صورتی که بیمار به بلوغ رسیده باشد و سن استخوانی‌اش تکمیل شده باشد، عمل قابل انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افتادگی رحم زمانی است که رحم از جای معمول خود به سمت واژن پایین می‌افتد. افتادگی رحم در زنانی که زایمان‌های طبیعی متعددی داشته‌اند شایع است؛ اما بعد از یائسگی یا به دلیل چاقی هم می‌تواند روی دهد.
ترمیم عضو آسیب‌دیده بدون عمل جراحی با هیدروژل امکان پذیر شد. هیدروژل‌های قابل تزریق به راحتی توانایی پرکردن بافت‌های آسیب دیده با هر شکل و اندازه‌ای را دارند.
حسین روشن که به علت مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از چند روز و پشت سر گذاشتن عمل جراحی با تصمیم پزشکان به خانه بازگشت.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، با انجام عمل جراحی عملا به کارش در این باشگاه پایان داد.
هنگام وقوع زلزله مهیب ۷.۷ ریشتری در کشمیر برق بیمارستان قطع شد، اما کادر پزشکی بیمار در اتاق عمل بیمار را رها نکردند تا اینکه برق وصل شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در دیدار برابر میلان بار دیگر روی نیمکت تیمش حضور خواهد داشت.
محمد کرمان ساروی با اشاره به اینکه چاقی یک بیماری متابوبیک است، گفت: چاقی عوارضی نظیر فشارخون بالا، چربی خون، آپنه خواب، کمردرد و... را به دنبال دارد؛ پس جراحی چاقی می‌تواند به درمان سایر بیماری‌های فرد کمک کند.
سرمربی تاتنهام به علت عمل جراحی اخیر خود نمی تواند در بازی امشب مقابل سیتی روی نیمکت بنشیند.
علیرضا ابراهیمی، مدافع فعلی نساجی و بازیکن فصل گذشته پرسپولیس، امروز زیر تیغ جراحان رفت.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ضمن ادای احترام به «پروین ناصحی» گفت: این زن رکورد دار بیشترین عمل جراحی روز قبل از شهادتش در جبهه‌های نبرد بود و در حالی که باردار بود به شهادت رسید.
مدافع چپ تیم ملی ایران پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل آمریکا مدتی از میادین دور خواهد بود.
زمانی که افراد هم چاقی و هم بی اختیاری ادرار دارند، اغلب به کاهش وزن تشویق می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی افراد مبتلا به چاقی شدید تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند، می‌تواند مشکلات مثانه آنها- حداقل در دو سال اول- کاهش یابد.
پازوکی، یکی از مهم‌ترین معضلات حوزه سلامت را بیماری‌های ناشی از اضافه وزن و چاقی دانست و گفت: بیش از ۶۰ درصد جمعیت کشورمان گرفتار اضافه وزن و چاقی هستند. به عبارتی بیش از ۵۰ میلیون نفر با این معضل دست به گریبان هستند.
امید ابراهیمی، ملی‌پوش و ستاره ایرانی تیم فوتبال الوکره مورد عمل جراحی قرار گرفت.
مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده
حسن رحیمی، قهرمان کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد.
آرمان رمضانی مهاجم استقلال با انجام فیزیوتراپی، به تمرینات تیم باز می‌گردد.
ملی‌پوش تکواندو ایران تاکید کرد: کمتر ورزشکاری بعد از دو عمل جراحی زانو در یک سال دوباره باز می‌گردد، اما من بازگشتم و دوباره ایستادم.
سعید باقرپسند زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.
دکتر اردیبهشت از شکستی ساعد دست چپ ملی پوش جودو در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد
ملی‌پوش جوان بوکس ایران که در اردوی تیم ملی کشورمان در کردستان دچار حادثه شد، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ