به نظر می‌رسد موز آن چیزی نیست که ما فکر می‌کنیم. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که موز اهلی از نظر ژنتیکی به انواعی وحشی می‌رسد که هنوز پیدا نشده‌اند. انواع عجیب و غریب این میوه از جمله موز‌های قرمز یا آبی، دانه‌دار یا بدون دانه از این واقعیت حکایت دارند که موز بسیار مرموزتر از تصور ماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
دروازه‌بان استقلال به اتفاقات ماه‌های قبل از شروع فصل جدید توجهی ندارد.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
پلیس به سراغ دختر ۶ ساله خانواده رفت که وی راز هولناک قتل پدرش را فاش کرد و گفت: مادرم با همدستی دوست پدرم باربد او را کشتند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی درباره بشاگرد و گروه هایی نوشت که جهادگرانه به یاری مردم بشاگرد رفته اند.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
پسر خانواده ابتدا سعی داشت با داستانسرایی‌هایش خود را در ماجرای قتل پدرش بی‌گناه بداند و این در حالی بود که ادعا‌های مرد جوان و همسرش با هم تناقض داشت و همین کافی بود تا راز این جنایت خانوادگی فاش شود.
کارآگاهان در تجسس‌ها پی بردند خانواده‌ای با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پدرشان خبر داده‌اند که مشخصات مرد گمشده با جسد پتوپیچ شده نزدیک بود و در ادامه خانواده مرد جوان با مشاهده جسد مرد جوان، او را شناسایی کردند.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
بررسی‌ها برای پیدا کردن ردی از ناصر آغاز و مشخص شد افراد ناشناسی با خانواده ناصر در افغانستان تماس گرفته و اعلام کرده‌اند اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز نشود، جان ناصر به خطر می‌افتد که خانواده ناصر هم چنین پولی را واریز کرده‌اند.
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به خودداری دختر جوان از بازگشت نزد مادرش و برابر هماهنگی با مقام قضایی، حضانت قانونی این دختر جوان در اختیار خانواده پدری قرار داده شد و مادر وی نیز به مراکز مشاوره معرفی شد.
اخیرا عمری راز پشت چنین لاغری چشمگیری را با فالوئرهایش در میان گذاشت: او اصرار داشت که اعضای خانواده کارداشیان و احتمالا سایر سلبریتی‌ها سماگلوتاید ماده فعال داروی اوزمپیک را مصرف کرده اند. او نوشت این دارو در اصل برای دیابت است، اما برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه درباره آن صحبت می‌کنند. او نوشت"ظاهرا کیم و کلویی سال گذشته مصرف اوزمپیک را آغاز کرده اند".
بازیکن جوان و اروگوئه‌ای رئال توسط یک محیط خانوادگی بسیار سالم در والدبباس احاطه شده است.
پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت/ شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان/ سرگذشت یک آدمکش!/ مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند/ راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده/ زن جوان شوهر زندانی اش را بخشید/ دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!/ افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده
صخره ماهی‌ها از خانواده قدیمی‌ترین مهره‌داران زنده نیستند (کوسه ۳۹۲ ساله گرینلند این عنوان را در سال ۲۰۱۶ از آن خود کرد)، و بنابراین یک مدل شاخص حیوانی برای مطالعه در مورد پیری نیستند. با اینکه بی مهرگانی نظیر مگس میوه و کرم‌های لوله‌ای نمونه‌های بهتری برای مطالعه تغییرات طول عمر هستند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار گاز در شیراز ۴ عضو یک خانواده را به کام مرگ برد/ گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ/ تاوان ارتباط شیطانی!/ مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ قصاص مجازات رفیق کشی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل استاد دانشگاه به خاطر عذاب وجدان
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر/ نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!
زن جوان که دیگر نمی‌توانست حقیقت موضوع را پنهان کند، وقتی به بن بست تحقیقاتی رسید ناگهان راز هولناکی را فاش کرد. او گقت آن قدر از رفتار‌های همسرم خسته شده بودم که تصمیم به قتل او گرفتم، اما درباره شیوه قتل تردید داشتم تا این که پس از جست وجو در گوگل به نقشه‌ای رسیدم که همسرم را با استفاده از دارو‌های مخدردار به قتل برسانم چرا که او مدام مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و همه خانواده اش از این ماجرا خبر داشتند.
خانواده درسا کوچولو نه‌ تنها از این راننده اتوبوس شاکی بودند، بلکه از پزشک معالج این دختربچه هم شکایت کردند و راز مخوف طبابت‌های عجیب این خانم دکتر فاش شد. خانواده‌های زیادی، روایت‌های ترسناک و عجیبی را مطرح کرد که طی آن مشخص شد این خانم دکتر در مطبش با ساکشن‌کردن گلوی بچه‌های کوچک باعث آسیب جسمی و حتی مرگ آن‌ها شده است. درسا هم یکی از بیمار‌های این زن بود که پس از اقدام ساکشن در مطبش حالش بد شد و جان باخت. حالا این پزشک پس از پرونده‌های سریالی، محروم از طبابت به‌صورت مادام‌العمر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ