تیم داوری بازی مس کرمان - تراکتور درگیر مشکلات عجیب هواپیمایی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسافر هواپیمایی زاگرس گفت: متأسفانه در این مدت نماینده شرکت هواپیمایی سراغ مسافران نیامد و هیچ توضیحی به مسافران نداد، این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرستان‌های استان کرمان به کرمان آمده بودند و برای برگشت و سپس بازگشت روز آینده با مشکل مواجه هستند.
«درست است که ایران می‌توانست خوشحالی خود از خروج آمریکا از منطقه را دیرتر عیان کند و سفارت را تحویل طالبان ندهد، اما مشکل اصلی ناشی از تغییر مولفه‌های بین المللی و منطقه‌ای است که در سایه حضور طالبان در افغانستان دیده می‌شود. لحظه‌ای که طالبان موفق به فتح کابل شد و تصاویری از خروج هواپیمای آمریکایی منتشر شد که مردم افغانستان از آن آویزان شده بودند، اعلام کردم که خروج نیرو‌های ایالات متحده از افغانستان به این شکل که طالبان بتواند بدون هیچ زحمتی افغانستان را تسخیر کند، موضوعی بسیار حساسیت برانگیز است.»
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
سازمان هواپیمایی مشکل کمبود بلیت را همواره افزایش تقاضا اعلام می کند در صورتی که بلیت هواپیما برای تورها با قیمت بالا موجود است.
رضایی‌فر خاطرنشان کرد: در مراحل بررسی سانحه، مشکل فنی در بالگرد یافت نشده است و علت وقوع سانحه عامل انسانی (خلبان) عنوان شده است که البته تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و نبستن کمربند ایمنی مسافران نیز عوامل کمکی بوده‌اند.
در جریان هواپیمای اوکراینی، وقتی آن حادثه پیش آمد، یک ساعت بعدش جمهوری اسلامی صادقانه گفت که اشتباه از جانب خودمان بوده است و اشتباه از نیرو‌های نظامی خودمان بوده است؛ صادقانه به مردم گفتند. به هر حال مردم هم وقتی دیدند که مسوولان‌شان صادقانه توضیح می‌دهند، پذیرفتند. اما هیچ‌وقت نیامدیم دروغ بگوییم که مثلا نقص فنی بود و اینها؛ می‌شد این کار‌ها را هم کرد؛ اما صادقانه گفته شد. پس از اینکه بررسی کردند و دیدند مشکل از ناحیه خودمان بوده، اعلام کردیم
MQ-۹ Reaper یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ است که توسط پیمانکار نظامی جنرال اتمیکس ساخته شده است. از راه دور توسط یک تیم دو نفره، متشکل از یک خلبان و یک خدمه هوایی که حسگر‌ها را کار می‌کند و سلاح‌ها را هدایت می‌کند، اداره می‌شود.
طبق اعلام مقامات خطوط هوایی کوبا، هواپیمای خطوط هوایی Southwest که از کوبا عازم فلوریدا آمریکا بود، پس از برخورد با پرندگان و بروز مشکل در موتور مجبور به بازگشت به هاوانا شد.
پرواز چارتر پرسپوليس برای بازگشت به تهران به مشکل خورده تا آنها احتمالا مجبور به اسکان در تبریز شوند.
مخالفت خلبانان اسرائیلی با هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو، موجب شده سفر وی در روز پنج شنبه هفته جاری به ایتالیا، با اما و اگرهای جدی روبرو شود.
واقعيت اين است به نظر من سه مشكل اساسي وجود دارد: يكي اينكه كيفرخواستي كه صادر شده كاملا غلط است و متاسفانه اين عبارت را بايد عرض كنم كه ظالمانه است و بازپرس و هياتي كه روي اين مساله كار كردند و بحث كارشناسي همه‌اش زيرسوال است (خيلي سربسته عرض كردم.)
رفیعی درباره بازگشت ندادن اضافه‌دریافتی‌ها به مردم، اظهار کرد: مشکل این است که بخشی از مسافران، پول بلیت را به آژانس و دفاتر خدمات مسافرتی داده‌اند، آژانس هم آن پول را به شرکت هواپیمایی داده و باید نخست فرایند بازگشت پول از ایرلاین به آژانس صورت گیرد تا پول به دست مردم برسد که این اتفاق نیفتاده است. وقتی شرکت هواپیمایی اضافه‌دریافتی را برنگردانده، آژانس از کجا این پول را بیاورد به مردم پس بدهد؟!
خرم‌آباد- پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی امروز پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با بیان اینکه در بررسی ابتدایی ما مشکل خاصی گزارش نشده است، گفت منتظر ارسال اطلاعات و درخواست رسمی لوفت‌هانزا برای بررسی موضوع کشف جسد در هواپیمای تهران فرانکفورت هستیم.
علی‌اکبر رائفی پور در برنامه‌ی تلویزیونی ثریا ادعا کرد و گفت: طبق مستندات موجود، امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک صورت گرفته ولی الحمدلله منجر به مشکل خاصی نشده است
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: انتقال پروازهای اربعین از ترمینال یک به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) برای ما مشکلات و دردسرهایی ایجاد کرد.
هادی قاسمی محقق ایرانی دانشگاه هیوستون ترکیبی جدید ابداع کرده که با اسپری کردن آن روی بال هواپیماها روند یخ زدایی در هوای سرد به سرعت و دقت انجام می‌شود.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به عدم توزیع مناسب پروازها در کشور، گفت: اکنون مشکل جدی تأمین اتوبوس و پرواز برای گردشگران خارجی و یا داخلی داریم.
در حالی که طبق تأکید سازمان هواپیمایی عرضه بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مرکزی خواهد بود و آژانس‌ها و اپلیکیشین‌‌ها مشارکتی در عرضه ندارند، بررسی‌ها نشان از اختلال در تارنمای شرکت‌های هواپیمایی همزمان با افزایش تقاضا دارد.
پرواز شب گذشته تهران- استانبولِ ایران ایر به دلیل مشکل بیلید بعد از ۵۰ دقیقه پرواز به سمت مقصد (استانبول) مجبور شد به فرودگاه امام خمینی بازگردد.
دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.
گزارش‌های بررسی دفتر حوادث سازمان هواپیمایی نشان می‌دهد کیفیت نقاشی ابتدای باند اصلی مناسب نبوده و علاوه بر تولید FOD، ناهم سطحی نیز بوجود آورده که چرخ‌های هواپیما‌ها در وزن و سرعت زیاد دچار مشکل می‌شوند.
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ