مقامات روسیه از کشف ۶ شیء مشکوک به مواد منفجره نزدیک خطوط برق در لنینگراد خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان چینی به تازگی مجموعه‌ای از اشیاء رمزآلود را در جنوب غرب این کشور پیدا کرده‌اند که ظاهرا مربوط به فرهنگی در حدود ۳۰۰۰ سال پیش است. این فرهنگ ناشناخته تاکنون به کتاب‌های تاریخ راه ...
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار لاستیک قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شاهرود با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
در بین صد‌ها شیء ۶ هزارسالۀ یافت شده در «غار گنج‌ها» در فلسطین، ۱۰ تاج برنزی هم وجود داشت که قدیمی‌ترین تاج‌های شناخته شده در دنیا به حساب می‌آیند.
رشت- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به توقیف شوتی‌های حامل نوشیدنی قاچاق در بندرانزلی گفت: این خودروها حامل بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق بودند.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف شش کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف شش کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
باستان شناسان اداره باستان شناسی اسرائیل یک قلاب ماهیگیری مسی باستانی که احتمالا برای شکار کوسه مورد استفاده قرار گرفته را در ناحیه آگامیم در شهر اشکلون اسرائیل کشف کرده اند.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۶ دستگاه تریلر سردخانه دار حاوی ۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق توسط مرزبانان خرمشهر در مرز شلمچه خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی دو عملیات جداگانه پلیسی در مجموع شش تن چوب تاغ قاچاق در منطقه کشف شد، گفت: در مجموع این دو عملیات سه نفر دستگیر شدند.
به‌دنبال کشف یک شیء کروی مرموز در ساحلی در ژاپن، پلیس منطقه را قرنطینه کرد.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، عقیلی با بیان اینکه در این خصوص برای متهمان پرونده قضائی تشکیل و به همراه مستندات تحویل تعزیرات حکومتی شده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس با استقرار در تمامی گلوگاه‌های ورودی و خروجی و پایش مستمر با استفاده از تجهیزات نوین کمک بازرسی با قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی خواهد کرد.
«جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا اعلام کرد جنگنده‌های کانادایی و آمریکایی این شیء ناشناس را در آسمان شمال غربی این کشور ساقط کردند.
فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (Norad) بامداد یکشنبه از کشف یک شیء مبهم دیگر در ارتفاع بالا بر فراز شمال کانادا خبر داد.
فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (Norad) بامداد یکشنبه از کشف یک شیء مبهم دیگر در ارتفاع بالا بر فراز شمال کانادا خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پاکسازی محلات از معتادان در دست اقدام است، گفت: در این راستا حدود شش کیلو تریاک کشف و سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در یک باب مغازه در شهرستان اهواز خبر داد.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در بیانیه باوئر با اشاره به بازرسی مأموران وزارت دادگستری از خانه بایدن، آمده است: «برخی از اسناد طبقه‌بندی‌شده و متعلقات آن مربوط به دوران حضور بایدن در مجلس سنای آمریکا است و سایر اسناد مربوط به دوران حضور او به عنوان معاون اوباما می‌باشد».
وکیل شخصی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از کشف ۶ سند محرمانه دیگر در جریان بازرسی از خانه وی در ایالت دلاویر توسط وزارت دادگستری خبر داد.
نام‌گذاری نادرست و ذهنی اشیاء می‌تواند باعث بحث و جدل بی‌دلیل شود. به عنوان مثال همین باتری بغداد را در نظر بگیرید، برخی کارشناسان معتقدند که این اصلا باتری نیست.
شاهرود- رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از شناسایی و کشف شش تن چوب قاچاق از نوع تاغ در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا چهار تبعه خارجی دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی ۵ استان‌ و نیروهای فرماندهی مرزبانی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر شدند
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۶ قبضه سلاح غیر مجاز در ماسال گفت: شش متهم پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ