هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری ۵ دیدار آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
اصرار نابه جای شورای رقابت بر یک تصمیم گیری نابه جا
سه تیم ایفاسرام اردکان، گیتی‌پسند اصفهان و راه‌یاب ملل مریوان برای کسب یک سهمیه باقی مانده مرحله پلی‌آف در دو هفته باقی مانده تلاش خواهند کرد.
کشتی گیران وزن 87 کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست خود در رقابت های رنکینگ دار کرواسی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
هفته بیست دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.
در گیری برای عرضه خودرو در بورس کالا بالا گرفته است این سوال وجود دارد اکنون که عرضه خودرو در بورس کالا موجب کاهش قیمت خودرو شده چرا این سیاست ادامه پیدا نمی کند.
رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا کم کم دوباره اوج می گیرند و شاهد ایجاد کورس های قهرمانی نفس گیری در لیگ های معتبر هستیم.
تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند هفته بیستم لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت برای قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد.
«تیم وو» یکی از حامیان بی طرفی اینترنت که طی ۲ سال گذشته در امور سیاست های فناوری و رقابت به جوبایدن رئیس جمهور آمریکا مشاوره می داد، کاخ سفید را ترک می کند.
پیکان امیدوار است با پیروزی برابر گیتی پسند به رتبه دوم جدول برسد البته این ‌اتفاق در صورت شکست شهداب رخ خواهد داد.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم‌های پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، گیتی‌پسند اصفهان، ایفاسرام اردکان و پاس گرگان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
تیم ملی فوتبال ایران در پایان روزششم رقابت های جام جهانی و با وجود شکست در بازی نخست توانسته در برخی بخش های تدافعی آمار قابل قبولی به دست بیاورد.
کیه‌ران تریپیه می گوید که احتمالا این آخرین جام جهانی اوست ولی حاضر نیست از تیم ملی کناره گیری کند.
کیه‌ران تریپیه می گوید که احتمالا این آخرین جام جهانی اوست ولی حاضر نیست از تیم ملی کناره گیری کند.
مدیران و مربیان چند تیم دسته اولی در تماس با سازمان لیگ خواهان نمونه گیری دوپینگ در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شده اند.
ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که بارسلونا به جای مقصر دانستن داوران در حذف احتمالی‌اش از لیگ قهرمانان باید، قبول کند که عملکرد بسیار بدی در این رقابت ها داشته است.
دیدار شمس آذر قزوین و سایپای تهران از هفته نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه 4-0 به سود شاگردان سعید دقیقی پایان یافت.
با اعلام سازمان لیگ شنبه جلسه ای در این سازمان برای بررسی وضعیت تیم شهر خودرو در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار می شود.
امیر غفور در این فصل برای شهداب یزد توپ می زند و فردا این تیم با گیتی پسند اصفهان رقابت خواهد کرد.
هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با بردهای اقتصادی چند تیم مطرح همراه بود.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گرفتن پنالتی برای گیتی پسند در رقابت با این تیم را اشتباه داوری دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ