ناصر کنعانی در واکنش به شهادت شیخ خضر عدنان اظهار داشت: شهادت این مجاهد در بند، حقانیت و مظلومیت مقاومت ملت فلسطین را بیش از پیش به تصویر کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
سخنگوی وزارت امور خارجه وقوع انفجار تروریستی در منطقه زینبیه در حومه دمشق در روز تاسوعا را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان شد، به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه میزبانی فرانسه از گردهمایی فرقه تروریستی منافقین را بی‌توجهی دولت فرانسه به خواسته‌های شهروندان خود و حمایت از گروهک‌های تروریستی دانست.
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در نتیجه سکوت تعمدی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر، ترور و کشتار فعالان و مردم عادی فلسطین، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده است.
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: متاسفانه در یک رخداد تروریستی چهار تن از سربازان مرزبانی پاکستان کشته شدند؛ ما این عمل تروریستی را محکوم و توسل به روش‌های تروریستی را تقبیح می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی نسبت به رفتارهای متناقض غربی‌ها درباره وجود ناآرامی در ایران واکنش نشان داد.
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی را شرم‌آور است.
نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان عصر امروز(دوشنبه) از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدامات خشونت آمیز، اغتشاش، تخریب اموال عمومی و تعرض به نهادهای دموکراتیک و حاکمیتی برزیل ابراز نگرانی کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: مقامات غربی باید بدانند با کشوری مقتدر و صاحب نقش در منطقه وجهان دارند صحبت می‌کنند و باید در محاسباتشان به اقتدار ایران و منافع خودشان توجه داشته باشند.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، قهرمانی تیم ملی فوتبال ‎آرژانتین در جام جهانی فوتبال در ‎قطر را به مردم این کشور و اعضای تیم و کادر فنی آن تبریک گفت.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در این روزها با طرح ادعاهای حقوق بشری از سوی آلمان مواجه هستیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص رفتار متناقض مدعیان حقوق بشر و سکوت سازمان‌های بین‌المللی، گفت: یکی از اهداف جنگ رسانه‌ای و فشار سیاسی علیه ⁧ایران⁩، تطهیر جنایتکاران متحد آمریکاست.
سخنگوی وزارت امورخارجه تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا را فاقد وجاهت قانونی و از اساس مردود دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در ارتباط با همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس، ایران هم عضو آژانس و هم عضو موافقتنامه جامع پادمانی آژانس است. همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس همواره همکاری‌های مثبت و رو به جلو بوده است و ما به آژانس به عنوان یک سازمان فنی و تخصصی در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای نگاه می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان این که خدمه دو نفت‌کش یونانی در ایران بازداشت و زندانی نبودند، گفت: خدمه پیشین با هماهنگی‌های رایج، نفت‌کش را ترک کردند. درواقع موضوع مربوط به تعویض خدمه کشتی حسب پروتکل‌های دریانوردی بین‌المللی است که شرکت‌های کشتیرانی خودشان انجام می‌دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی سانحه جاده‌ای در استان غازی آنتپ ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن دهها تن از شهروندان این کشور شد را به دولت و ملت ترکیه تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه جان باختن تعدادی از شهروندان الجزایری در پی اتش‌سوزی‌های گسترده را، به دولت و ملت الجزایر و خانواده‌های جانباختگان تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ