«خضر عدنان» که در زندان رژیم صهیونیستی بر اثر بی توجهی پزشکی به اوضاع وخیم وی به شهادت رسید در وصیت‌نامه خود وعده پیروزی به ملت فلسطین داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را ابراز کرد.
مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی مقابل برایتون به تحسین شاگردانش پرداخت.
مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با شکست تیم آلمان، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.
چند ساعت پس از محاکمه ترامپ در دادگاهی در میامی، فلوریدا بابت پرونده اسناد محرمانه، این رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، دنبال محاکمه و دادگاهی کردن بایدن می‌افتد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است، بیان کرد: درسی که امروز از فتح خرمشهر و فداکاری شهدا باید بگیریم این است که یکی از خرمشهر‌های اشغال شده، قلب و ذهن تعدادی از مردم ما است که اسیر تفکرات دشمن در سبک زندگی، حجاب و مسائل‌های اجتماعی شده‌اند، البته باید توجه کرد که همانطور که امام راحل وعده آزادسازی خرمشهر را در گذشته دادند امام امروز ما نیز وعده نصرت و پیروزی در این خرمشهر اشغالی را داده‌اند.
مهدی ترابی می‌گوید بازیکنان این تیم پس از تعطیلات به یکدیگر وعده داده بودند تا در همه مسابقات پیروز شوند.
رقیب اصلی رئیس جمهور ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری، در آستانه دور دوم انتخابات این کشور گفت که در صورت پیروزی، تمام پناهجویان را از ترکیه اخراج خواهد کرد.
ترکیه فعلاً با نظام ریاستی اداره می‌شود و رئیس جمهور همه کاره است. اما مخالفین اردوغان وعده داده اند؛ اگر پیروز شوند، با برگزاری یک همه پرسی، باز هم پست نخست وزیری به صحنه باز می‌گردد.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و اصلی ترین رقیب رئیس جمهور فعلی این کشور وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات حداکثر طی دو سال همه پناهجویان سوری و افغانستانی را به کشورشان بازمی گرداند.
تیم نفت آبادان با پیروزی ارزشمند در خانه شانس بقای خود در لیگ را بالا برد.
هرچند پیروز به دلیل نارسایی کلیه جان داد و عده ای را ناراحت و غمگین کرد ولی تجربه‌ ناشی از پروژه تکثیر یوز ایرانی نتایج مهم و افق روشنی برای آینده یوزهای ایرانی به همراه خواهد داشت.
پیروز قربانی، مربی سابق شهرداری آستارا می‌گوید با اتفاقات پیش آمده در حال حاضر می‌خواهد در فوتبال پایه کار کند.
خوان لاپورتا در مواجهه با خبرنگاران مقابل هتل محل اقامت بارسلونا در ریاض، وعده پیروزی قاطع در فینال سوپرجام برابر رئال را داد.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
جواد خیابانی که قرار است دیدار حساس ایران مقابل آمریکا را گزارش کند، وعده‌ای جالب در خصوص این جدال داد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مسلما از فتنه و جنگ رخ داده به برکت وعده خداوند حتما پیروز بیرون می‌آییم.
لاهیجان- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بسترسازی تمدن نوین اسلامی از مسیر شهدا می گذرد، گفت: پیروزی محور مقاومت و اسلام وعده قرآن است.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی در هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران برای نخستین بار جام قهرمانی این مسابقه را بالای سر برد تا سرمربی آبی‌ها به یکی از وعده‌هایش عمل کند.
سرمربی ۶۹ ساله تراکتور در هفته‌هایی که تیمش در کسب پیروزی ناکام بود وعده داد که سرخ‌پوشان تبریزی از هفته پنجم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شوند. اتفاقی که رخ داد و آن‌ها در سه هفته پیاپی به پیروزی رسیدند و حالا به دنبال کسب چهارمین پیروزی هستند.
یورگن کلوپ نگرانی ها در مورد وضعیت لیورپول را منطقی نمی داند و وعده داد که از بازی فردا برابر بورنموث، به مسیر پیروزی بر می گردند.
علل مختلفی برای پیروزی ایران بیان کرده‌اند که یکی از مهم ترینش استراتژی طراحی شده توسط فرماندهان نظامی ایران با محوریت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس که عراقی‌ها را شوکه کرده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل این فتح بیان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ