فرمانده کل سپاه گفت: انتظار است در سال ۱۴۰۲ کنترل و مهار سرطان‌ها، دیابت، فشار خون، قلبی و عروقی مورد اهتمام جدی مسئولان حوزه سلامت سپاه قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تولید محتواهای الکترونیکی یکی از اولویت‌های مهم برای معلمان در روش تدریس بوده است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طراحی یک سناریو مستلزم آشنایی با کلیت کتاب و رشد صلاحیت حرفه‌ای معلم است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طراحی یک سناریو مستلزم آشنایی با کلیت کتاب و رشد صلاحیت حرفه‌ای معلم است.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: شهدا الگوی خوبی برای نسل جوان هستند و باتوجه به شرایط جامعه رسالتی که آموزش و پرورش دارد؛ هویت پیدا کردن این آموزه ها در نسل جوان است.
صنعت برق یکی از مهمترین صنایع زیربنایی و راهبردی برای توسعه و پیشرفت کشور است که گردش چرخ‌های اقتصادی، توسعه صنعتی و تأمین رفاه اجتماعی به پایداری و دوام آن وابسته است.
خرم‌آباد- معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان بر ساماندهی مناسب نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید در این استان تاکید کرد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به موضوعات حفاظت و آموزش در فعالیت باغ‌های وحش تاکید کرد.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برای تحقق آموزش یک مهارت در دوره متوسطه باید این موضوع به عنوان سرفصل در برنامه درسی لحاظ شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه جشن تکلیف دختران گفت: اگر جشن تکلیف درست طراحی می‌شد ما شاهد موضوعات امروز نبودیم.
معاون آموزش متوسطه گفت: تقویت نیروی انسانی و توسعه آموزش‌های مهارتی صرفاً از طریق آموزش و پرورش عملیاتی نخواهد شد.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: لازم است شهرداری‌ها، بسیج و سپاه چهارشنبه سوری را مدیریت کنند تا زمینه سازی برای شادی و نشاط دانش آموزان فراهم شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به طور طبیعی بر اساس قواعدی که داریم همه کنترل‌ها برای مدارس انجام می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد نهضت گسترش زبان فارسی در جهان، گفت: دولت باید با بنیادهای فعال در امر آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان همکاری کند.
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بر لزوم طراحی سامانه هوشمند اطلاعات بنای مدارس تاکید کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طراحی الگوی بومی زبان آموزی خارجی و تدوین ویژگی‌ها و چارچوب مشخص برنامه درسی اعم از محتوا و آموزش و توسعه حرف‌ه‎ای مدیران و معلمان آموزشگاه‌هاست.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: کودکانی که باید در مدارس شبانه درس بخوانند، از طریق سامانه پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان به بهزیستی ارجاع می‌شوند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر لزوم بهره گیری از روش‌های «آموزش ترکیبی» مجازی و حضوری تاکید شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: معماری یک نماد تمدنی است و کشور ما نیز در این حوزه صاحب سبک و به نوعی صاحب مکتب است.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تلاش کنیم از رویدادهای ورزشی علاوه بر استعدادیابی به عنوان موقعیتی برای تربیت استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ