خرم‌آباد- معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان بر ساماندهی مناسب نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید در این استان تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به لزوم ساماندهی زباله‌گردها گفت: یک مافیای اقتصادی پشت این مساله وجود دارد.
سیاهکل- ابرچالش پسماند گیلان ریشه چند دهه ای دارد و نمی‌توان در طول یک الی دو سال آن را ساماندهی کرد اما به کارگیری جوانان نخبه و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در این بخش راهگشا است.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
فرماندار تهران در اولین جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تهران، برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز را خواستار شد.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم مدیریت و ساماندهی بازار برنج گفت: افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: لازم است سامانه‌ جامعی ایجاد شود تا تمامی اطلاعات نظیر مسیرها، راه‌ها، حمل و نقل و سایر موضوعات را به صورت متمرکز در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گیرد.
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری طرح ویژه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات و برنامه ساماندهی حریم وبستر روددره کن تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر لزوم بررسی کارشناسی و همه جانبه به موضوع دستفروشی در محور چهارراه ولیعصر (عج) تاکید کرد.
معاون مالی شهرداری تهران بر لزوم تهیه و تدوین برنامه مسنجم با استفاده از نظرات صاحب‌نظران ذی‌حسابی برای ساماندهی و سازماندهی شرکت‌های شهرداری جهت افزایش بهره‌وری و سودآوری مطلوب تاکید کرد.
در اطلاعیه آموزش و پرورش تهران ضمن تاکید بر لزوم صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز آمده است: سامانه گرمایشی محیط اداری و آموزشی در صورتی که عایق بندی مناسب انجام شده یا مواد ضد یخ در لوله‌ها وجود دارد، خاموش شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در توزیع گوشت در سامانه ستکاوا شفافیت قیمت داشته باشید و از رسانه برای اطلاع‌رسانی در این زمینه کمک بگیرید.
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بر لزوم طراحی سامانه هوشمند اطلاعات بنای مدارس تاکید کرد.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار بر لزوم تحقق ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در رسته مشاغل خانگی تاکید و اعتبار دریافتیِ امسال در این زمینه را ۳ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: کودکانی که باید در مدارس شبانه درس بخوانند، از طریق سامانه پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان به بهزیستی ارجاع می‌شوند.
دکتر ماهیار بر تعامل حداکثری با مراجع قضایی و پاسخگویی این بانک به دستورهای قضایی سامانه سرآمد به منظور تحکیم امنیت و جلوگیری از سوء‌استفاده از حساب‌های بانکی تاکید کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، خواستار ایجاد یک پلتفرم مالی مستقل برای انجام مبادلات بین‌المللی شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران برای چراغ‌های چشمک زن در تقاطع‌ها و معابر برنامه‌هایی را تدوین کند.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب بر لزوم ادامه اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد از طریق سامانه فروش نان تاکید کرد.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در جلسه با نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان بر لزوم ساماندهی تردد وسایل نقلیه تجاری و شخصی در ترددهای زمینی از مررزهای مشترک دو کشور تأکید کرد.
رئیسی ثبت نام در سامانه «سماح» را به منظور خدمت رسانی بهتر و تردد آسانتر زائرین اربعین ضروری و مهم دانست و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق برای آرامش بیشترعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و رفع فوری دغدغه‌ها و مشکلات زوار تاکید کرد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساماندهی و ضابطه‌مند شدن ته‌لنجی تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای اقدام شود که ساحل‌نشینان از مواهب دریا بهره‌مند شوند.
وزیر کشور با حضور در گلزار شهدا به شهیدان و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ