پلیس انگلیس مردی را که در حوالی کاخ باکینگهام در حال پرتاب اشیائی به داخل محوطه کاخ بود، بازداشت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کربی گفت: هرگونه تلاش از سوی ایران برای کند یا متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم، گام‌های خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.
کاخ سفید روز سه‌شنبه با رد مداخله نظامی روسیه در کودتای اخیر در نیجر اعلام کرد که واشنگتن قصد تخلیه شهروندان خود از کشور نیجر را ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد این کشور برنامه‌ای برای تخلیه شهروندان خود از نیجر ندارد.
کاخ سفید چشم‌انداز تورم آمریکا را فاش کرد
براساس گزارش‌ها، تعدادی از سربازان گارد ریاست جمهوری نیجر، کاخ ریاست جمهوری این کشور را محاصره کردند.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
بایدن قرار است دفتر یادبود الیزابت دوم را امضا کرده و امروز -یکشنبه- در کاخ باکینگهام با «چارلز سوم» پادشاه جدید انگلیس دیدار کند.
اخباری زیادی پیرامون فساد اقتصادی، اخلاقی و ... خاندان سلطنتی به‌ویژه شخص ملکه یا ولیعهد منتشر شده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، فاش کرد که پس از درگذشت ملکه انگلیس و برای ادای احترام به کاخ باکینگهام رفته است.
بوسیدن گونه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا توسط یک زن واکنش رسانه‌های بریتانیا را به همراه داشته است. جینی آسیمینیوس هنگامی که پادشاه بریتانیا در حال گفتگو با مردمی بود که در مقابل در کاخ باکینگهام به یاد ملکه حضور پیاده کرده بودند از چارلز سوم پرسید: می‌توانم گونه شما را ببوسم. هنگامی که او با پاسخ مثبت پادشاه مواجه شد، صورت شاه را با دستان خود گرفت و او را بوسید.
کاخ باکینگهام در بیانیه ای زمان خاکسپاری ملکه انگلیس را دوشنبه هفته آینده اعلام کرد.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
بعد از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم انبوه جمعیت مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کرده و رفته‌رفته به شمار تجمع‌کنندگان افزوده می‌شود. ملکه الیزابت دوم کهن‌سال‌ترین و دارای طولانی‌ترین پادشاهی در تاریخ بریتانیا بود. وی به هنگام مرگ ۹۶ سال داشت.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
اعلامیه فوت الیزابت دوم، ملکه انگلیس ساعاتی پس از درگذشت وی روی دیوار کاخ باکینگهام نصب شد. الیزابت دوم، ملکه انگلیس روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه انگلیس روز سه‌شنبه در قلعه بالمورال در اسکاتلند نخست‌وزیر جدید این کشور را منصوب کرده بود.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
کاخ باکینگهام در بیانیه ای اعلام کرد ملکه انگلیس در سن ۹۶ سالگی درگذشته است.
کاخ باکینگهام در بیانیه ای اعلام کرد ملکه انگلیس در سن 96 سالگی درگذشته است.
کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای اعلام کرد الیزابت دوم ملکه انگلیس در سن ۹۶ سالگی درگذشته است.
در حالیکه اسپوتنیک و گاردین از مرگ ملکه انگلیس خبر دادند، این خبر تا کنون از سوی کاخ باکینگهام تأئید نشده است.
در حالیکه اسپوتنیک و گاردین از مرگ ملکه انگلیس خبر دادند، این خبر تا کنون از سوی کاخ باکینگهام تأئید نشده است.
اسپوتنیک و گاردین از مرگ ملکه انگلیس (الیزابت دوم) در سن ۹۶ سالگی خبر دادند؛ اما کاخ باکینگهام تا کنون این خبر را تأئید نکرده است.
کاخ باکینگهام امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ملکه الیزابت تحت نظارت پزشکی قرار گرفت و پزشکان نگران سلامتی او هستند.
کاخ باکینگهام امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ملکه الیزابت تحت نظارت پزشکی قرار گرفت و پزشکان نگران سلامتی او هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ