رئیس کل دادگاه‌های عمومی در بازداشتگاه اوین حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان، در خصوص مطالبات و در خواست‌های آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی سلایق و دیدگاه‌های گوناگونی وجود دارد. ملاک عمل دستگاه قضائی قانون است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در مقام انشاء رای، دیدگاه‌ها و سلایق شخصی نباید مورد توجه قرار گیرد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به افزایش دما، احتمال حریق در حوزه منابع طبیعی استان را یادآور شد و گفت: دستگاه‌های متولی و تیم مدیریت بحران برای پیشگیری وقوع حریق بسیج شوند.
رئیس کل دادگستری استان قزوین از برگزاری جلسه دادگاه متهمان پرونده دوج کوین (ارز دیجیتال) در شعبه ۱۰۲ دادگاه‌های کیفری دو قزوین به ریاست قاضی اکرمی خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:سازمان بازرسی و شورای دستگاه‌های نظارتی به دنبال این است تا متولی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مشخص و کارها با انسجام بیشتری دنبال شود.
سمنان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به الزام دستگاه‌ها به تسریع در صدور مجوزها و استعلام‌های سرمایه‌گذاری، گفت: اعطای هرگونه مجوز از سوی دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور رصد می‌شود.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ کلیه دعاوی مربوط به امور خانواده در تهران در دو مجتمع قضایی خانواده یک و دو مورد پذیرش و رسیدگی قرار گرفته‌است.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همه دعاوی مربوط به امور خانواده در تهران در دو مجتمع قضایی خانواده یک و دو مورد پذیرش و رسیدگی قرار می‌گیرد.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی در مجتمع قضایی شهید مفتح برگزار شد.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در خصوص تعداد پرونده‌های مختومه شده در محاکم تهران گفت: تعداد پرونده‌های مختومه شعب دادگاه مجتمع‌های قضائی تهران سال ۱۴۰۱ معادل ۴ درصد رشد داشته است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه هیئت منصفه ید مساعد دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی است، گفت: هیئت منصفه سیاسی و مطبوعاتی نماینده و قوه عاقله جامعه محسوب می‌شود.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: اگر امروز در آرامش و امنیت هستیم در سایه مجاهدت‌های نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی است و امروزه ضرورت داشتن اقتدار نظامی امری انکارناپذیر است.
اراک- رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به بازرس کل استان مرکزی مأموریت داد که وصول حقوق دولتی معادن در کل استان را رصد کرده و اجرای وظایف از سوی دستگاه‌های متولی را پیگیری کند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:دستگاه‌های اجرایی پردیس باید سریع با تعیین تکلیف صدور اسناد اراضی ملی این شهرستان، طبق اسناد قانونی نسبت به تثبیت اراضی ملی اقدام کنند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه با رای دادگاه‌های گلستان، نزدیک به ۲۳ هکتار از جنگل‌های استان امسال به منابع طبیعی بازگردانده شد، افزود: رای خلع ید این زمین‌های جنگلی در ۷۱ فقره پرونده در دادگاه‌های استان در کلاله، مینودشت، گالیکش، آزادشهر، رامیان، علی آبادکتول، گرگان، مراوه تپه و بندرگز صادر شده است.
رئیس کل گمرک گفت: اسکن و بازرسی کانتینرهای وارداتی و ترانزیتی در هفت‌ماهه سال جاری توسط دستگاه‌های ایکس ری مستقر در گمرکات کشور ۹۰ درصد افزایش یافت.
با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران موضوع اطاله دادرسی پرونده های کثیر الشاکی در مجتمع قدوسی بررسی شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: تاکنون برای ۲۰۱ نفر از متهمانی که در اغتشاشات حضور موثر داشته، به ویژه برای کسانی که از عناصر اصلی و فعال اغتشاشات بوده، پس از تکمیل تحقیقات، از سوی دادسرا کیفرخواست صادر و پرونده آن‌ها جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه‌های استان ارسال شده است.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی قدس بازدید کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به معاونان مربوطه و بازرسان کل استان‌هایی که درگیر سیلاب شدند، دستور داد با قید فوریت تکالیف دستگاه‌ها را با توجه به هشدارها و پیش‌بینی‌های دستگاه‌ها بررسی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ