فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: جوانان امروز ما بهتر از دوران دفاع مقدس از کشور دفاع خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه) در بازدید از رسانه ملی گفت: کار ما در دولت و کار شما در رسانه ملی باز کردن گره‌های ذهنی مردم و به‌ویژه جوانان است.
آیت الله خامنه‌ای در دیدار با متخصصان صنعت هسته‌ای فرمودند: آن روز غرب گرایان ملت را تحقیر می‌کردند امروز ملت آنها را تحقیر می‌کند.
سید علی خمینی گفت: اگر معتقدین و ملتزمین به اسلام و انقلاب سال گذشته در رکود بودند، امسال کاملا تغییر کرده‌اند. حتما از پس این رخداد مبارک ما سال‌های آینده شاهد نتیجه بخشی این کار فرهنگی هستیم. البته کار فرهنگی دیربازده است؛ همان طور که این نقص ۳۰ ساله امروز خودش را نشان داده، امروز اگر ما کاری کنیم، ان شاء الله در سال‌های آینده نتیجه‌اش را خواهیم دید. ان شاء الله حرکت به سمت این تحول و کار فرهنگی همگانی به نتیجه خواهد رسید.
عضو شورای شهر تهران گفت:در شهری که صدای اذان شنیده نمی‌شود تعجبی نیست که جوانان ما امروز با وضعیت بسیار ناراحت کننده در شهر قدم بزنند.
امام جمعه زابل با تاکید بر اینکه مطالبه گری در حوزه حجاب در واقع مطالبه گری عمل به قانون است، گفت: در کنار این موضوع ما باید تجربه غرب و آنچه در غرب شکل گرفته را باید برای جوانان تبیین کنیم. امروز در غرب شاهد تک والدینی هستیم. امروز در غرب انسان به انسان کفایت نمی‌کند بلکه برای کار جنسی سراغ حیوان می‌روند.
ما چیزی به غیر از هم نداریم... امسال نیز به آخرین دقایقش رسید؛ سالی که ما مردم ایران، بسیار عزیزان‌مان را جوانان زیباروی و شجاع‌مان را از دست دادیم و بر مزار آنان اشک، باران شد و موی‌‌ به نشانه سوگ بریدیم و اما عهد بستیم دست همدیگر را رها نکنیم برای ایران آباد... ما، مردمِ ایران، نجیب و ریشه‌دار در تاریخ، روزهای بی‌قرار بسیار پشت‌سر گذاشته‌ایم و گرچه امروز هنوز بی‌قراریم، ولیکن «فرهاد این افسانه بی‌شیرین نخواهد ماند. قطعه «روزهای بی‌قرار» هدیه‌ای تقدیم از فرزند کوچک ایران به مردم بزرگ کشورم.
رئیس جامعه مدرسین: در ماه‌های اخیر دشمنان با جنگ شناختی و ادراکی بخشی از جوانان ما را به گروگان گرفتند / سلاطین خائن سه و نیم میلیون کیلومتر را با بی‌عرضگی واگذار و حاتم بخشی کرده‌اند / امروز عده‌ای برای احیای آن تاج و تخت، سینه چاک می‌کنند
تیم فوتبال جوانان ایران پس از چند روز نامساعد بودن شرایط زمین تمرین، امروز در چمن طبیعی کمپ تیم های ملی تمرین کرد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: گفتمان ما با جوانان امروز باید متناسب با ذوق سلیقه شان باشد، با تجربه‌ها نباید از نسل جوان فاصله بگیرند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز همه دستاوردهای کشور با همت جوانان ما به دست آمده و دشمنان در تلاشند تا مانع رسیدن نوجوانان و جوانان ما به قله‌های موفقیت شوند.
تیم جوانان ایران که برای انجام دو بازی دوستانه راهی عمان شده است، امروز اولین دیدار دوستانه خود را در برابر این تیم برگزار می کند.
رئیسی گفت: امروز اگر وضعیت شهر‌های ما آرام است و در امنیت قرار داریم، به برکت خون جوانان عزیزی است که در برابر هجوم اغتشاشگران ایستادند. اگر چه غم از دست دادن آن‌ها برای‌مان بسیار دشوار است، اما دستاورد خون پاک آن‌ها ناامیدی دشمن بود.
رئیس جمهور اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخاراتی برای کشور هستند و اساس قدرت و اقتدار نظام ما هم وجود مردم و جوانانی است که حاضرند مسئولیت بپذیرند و در مقابل دشمن به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
امام جمعه شیراز گفت: این جوان ایرانی است که ایران را قوی و قدرتمند می‌کند و رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند قدرت ایران به این جوانان است به این‌ها افتخار می‌کنیم و امروز علی‌رغم ترور‌ها و دشمنی‌های اسرائیل این فناوری بومی کشور ما شده و آنقدر جوان کارآمد و فهیم و توانمند داریم که نمی‌توانند با ترور هم به جایی برسند.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
جلیلی با بیان اینکه امروز دیگر دشمن ابزاری ندارد که علیه ما به کار گیرد، عنوان کرد: پیشرفت بزرگی در انتظار ملت ایران است و تمام نگرانی دشمن این است که جوانان این ملت، خودشان ایراد‌ها و کاستی‌های موجود را رفع کنند.
معاون سپاه: خطای بزرگی کردیم که ملت و جوانان را در دست و بال شبکه های مجازی و شبکه های خارجی گذاشتیم تا افکارشان توسط آنها فریب داده شود و تصویر غلطی از واقعیت را داشته باشند و امروز وظیفه ما روشنگری است و باید جبران کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
اردوی تیم تراپ جوانان کشورمان از امروز در سایت اهداف پروازی آزادی آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ