معاون نخست‌وزیر لهستان می‌گوید نیمی از کشورهای اروپایی همانند مخالفان در این کشور خواهان بهبود روابط با روسیه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام صهیونیست در دهن‌کجی آشکار به جامعه بین‌الملل و فلسطینیان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی حتی برای یک ثانیه هم شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف نخواهد کرد.
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اوکراین نمی‌تواند در نبرد با روسیه به موفقیتی دست یابد.
مقام ارشد لهستان گفت که در صورت تشدید شرایط در پی استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ورشو مرز مشترک خود با مینسک را خواهد بست.
معاون رئیس اطلاعات ارتش اوکراین امروز باز هم درخواست دریافت تسلیحات بیشتر از سوی کشورش را مطرح کرد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: بیش از کل سال گذشته، ماهانه به‌ارتش روسیه تسلیحات می‌دهیم.
رئیس کمیته امور اروپایی پارلمان آلمان گفت که اوکراین حق دارد که پل کریمه را به عنوان یک هدف نظامی مورد حمله قرار دهد.
نخستین کنگره بین‌المللی دیپلماسی ملل، از روز گذشته یکشنبه، ۱۸ تیرماه با حضور عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، علی اکبر صالحی، قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و سفرا و نمایندگانی از کشورهای اتریش، لهستان، کرواسی، مالزی، تاجیکستان، رومانی، روسیه، کره جنوبی، بولیوی، ونزوئلا، فیلیپین، فنلاند، اساتید برجسته علوم سیاسی و روابط بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار پیامبراعظم(ص) دانشگاه اصفهان آغاز شد و تا پایان امروز نیز ادامه دارد.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
یک مقام گروه واگنر اعلام کرد که حضور این گروه در بلاروس موجب نگرانی ناتو شده است.
هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان وارد کابل شد و با دین‌محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد دولت موقت طالبان دیدار کرد.
باربارا لیف، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه سه شنبه شب گفت: به احتمال زیاد بحرین بزودی روابط خود با ایران را ازسر خواهد گرفت.
تارنمای دیپلماتیک نوشت که مقامات آمریکایی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار می‌رود مذاکرات آمریکا (غیر مستقیم) با ایران در عمان (یا هر جای دیگر) به زودی برگزار شود، پاسخ مستقیم ندادند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مقام معظم رهبری، عالمانه و دقیق تغییرات و پیشرفت‌های علمی روز جهان را رصد می‌کنند
یک مقام ارشد ارتش لهستان اعلام کرد که شواهد کنونی نشان می‌دهد که اوکراین نمی‌تواند پیروز از نبرد با روسیه بیرون بیاید.
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
یک مقام دولت لهستان اعلام کرد این کشور هزاران سرباز کشورهای عضو ناتو را در خود جای داده است.
طی دو سال گذشته و در میان گزارش‌های متعدد مبنی بر سوء استفاده از کودکان زیر سن قانونی در کلیسای لهستان، واتیکان چندین مقام عالی رتبه کلیسا را به دلیل پنهان‌کاری درباره این موضوع خلع لباس یا تحریم کرده است.
وزارت کشور لهستان از وقوع انفجاری مشکوک در مقر فرماندهی کل پلیس این کشور در ورشو خبر داد.
چسلاو میخینیویچ، سرمربی لهستان، بعد از شکست 3-1 مقاب فرانسه گفت در جریان بازی بیش از هر چیز از گل نشدن شوت زیلینسکی افسوس خورده چرا که تیمش با زدن گل اول حتی می‌توانست پیروز میدان باشد.
جیمز لاپورتا خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس ظاهرا با استناد به تنها یک منبع اطلاعاتی و بدون اینکه دقیقا مشخص شود موشک از چه منبعی شلیک شده است، مسئولیت این امر را به گردن روسیه انداخته و در گزارشی نوشته بود: «یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید «موشک‌های روسی» به لهستان - که عضو ناتو است - برخورد کرده و دو تن را به کام مرگ کشانده‌اند».
یک مقام امنیتی اوکراین مدعی شد شواهدی از دست داشتن روسیه در حملات موشکی به لهستان در اختیار دارد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد: شواهد اولیه حاکی از آن است که موشک اصابت کرده به لهستان توسط اوکراینی‌ها شلیک شده است.
یک مقام اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با آسوشیتدپرس از کشته شدن دو نفر بر اثر سقوط موشک های روسیه در لهستان خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از موضع گیری یک مقام لهستانی در قبال بروز نشتی های مشکوک در خطوط لوله گازی این کشور به اروپا انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ